Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Spotkanie z krawężnikiem - naprawa - pomocy!

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Spotkanie z krawężnikiem - naprawa - pomocy!
Autor Wiadomość
Gość







Post Spotkanie z krawężnikiem - naprawa - pomocy!
Nie wiem czy wybrałem dobry dział ale mam nadzieję że tak.

Od razu dodam że w temacie mechaniki jestem zielony i dlatego tutaj piszę.

Więc jak w temacie, miałem spotkanie z krawężnikiem i teraz tak:
- koło w porównaniu z drugim nie jest jakoś przestawione, wygięte ani nic takiego
- ciśnienie w oponie gra
- Sprawdziłem podczas jazdy (do 110km/h) i nie zauważyłem żadnych zmian tzn. koło nie powoduje żadnych wibracji, nie trzęsie, nie wydaje dziwnych dźwięków itd., samochód nie ściąga w żadną ze stron (przynajmniej nie bardziej niż przed uderzeniem)

Problem polega na tym że teraz aby koła były prosto kierownica musi być skręcona. Nie jakoś tragicznie ale rzuca się to w oczy i jest to wyraźnie zauważalne.

I teraz pytania:
- co to może być?
- czy byle mechanik mi to prawidłowo zdiagnozuje, czy wymieni pół samochodu a wada zostanie?
- no i ile szacunkowo wyjdzie naprawa?
Czw 14:52, 06 Lis 2008
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
jedz na zbieznosc ci ustawia tak ze kierownica bedzie prosto i przy okazji zrobia zeby ci nie sciagala tak jka przed uderzeniem


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:56, 06 Lis 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Najwyrazniej masz skrzywiony drazek kierowniczy
Czw 21:56, 06 Lis 2008
Gość







Post
Czyli co? Jak to się ma do zbieżności? Jutro zamierzam jechać na Stację kontroli pojazdów (chyba tam ustawiają zbieżność(?)) i teraz nie wiem czy to ma sens
Czw 22:42, 06 Lis 2008
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
najprawdopodobnie cos sie skrzywiło lub przestawiło na fasolkach
niewymaga to wkładu finasowego tylko zkorygowania przez kogoś kto sie na tym zna
ale jeśli nic niepokojącego sie niedzieje to niemusisz szukać przyczyny
wystarczy ustawić zbierznośc w taki sposób aby kierownica była prosto


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:53, 07 Lis 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Zbieznosc regulowana jest wlasnie poprzez zmiane dlugosci drazkow kierowniczych wiec jesli okaze sie ze jeden jest skrzywiony to trzeba go wymienic lub prostowac,diagnosta powinien to zauwazyc i skierowac cie wtedy do mechanika a nie ustawiac zbieznosc na krzywym drazku chyba ze skrzywiony jest minimalnie to pewnie nie zauwazy
Pią 21:55, 07 Lis 2008
Gość







Post
Więc byłem dzisiaj u diagnosty, zbieżność była zła i to jak określił "dość mocno". Jak pisałem sprawdzałem samochód na prostej(równej) drodze do 110km/h i nic się nie działo ale do stacji mam jakieś 10km drogą krajową (dziura na dziurze) i w takich warunkach samochód już "pływał" przy większych prędkościach. Po ustawieniu zbieżności już jest ok. Pytałem diagnosty i mówił że nie widzi żeby było coś skrzywione więc mam nadzieję że to już koniec tej historii.

Wszystkim udzielającym się bardzo dziękuję i życzę szerokiej drogi;)
Pią 23:40, 07 Lis 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin