Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Sprzęgło audi A4

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Sprzęgło audi A4
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Sprzęgło audi A4
Jest sobie audik A4 1.9 130 koników niby zwykły, niby dwumas ma. Niby sprzęgło było robione i po 10 tysiącach znowu się ślizga...
Zetaw sprzęgła kupiony był taniej firmy.
Klient chce kupić lucasa sprzęgło tylko co z dwumasem? Słyszałem kiedyś nie wiem od kogo że czasem dwumase też trzeba wymieniać mimo że nie jest zużyta...

Generalnie zobaczę co jest w jakim stanie po zdjęciu skrzyni, pytam tylko czy słyszeliście kiedyś o czymś takim że w dwumasie są jakieś samo regulatory czy coś w ten deseń.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:21, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
A może ślizga się bo dostało oleju. Raczej w dwumasie nie ma żadnych regulatorów do regulacji. Rozbierz i dopiero podejmij decyzję co dalej. Może sprzęgło było lipne. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:47, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak sprzęgło to tylko LUK albo SACHS nie ma się co bawić w inne wynalazki. Jak dwumasa ma normalny luz to bez sensu ją wymieniać ale jak luz dosyć spory i słychąc że już hałasuje to dowmiany.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:33, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
W dwu masie nie ma samo regulatorów,jest docisk sprzęgła typ XTend automatyczna kompensacjia zużycia.I do zakładania sprzęgła powinien być specjalny przyrząd.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:41, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Zwal skrzynie,sciagnij sprzeglo i poruszaj dwumasem. Jezeli chodzi tak jak ma chodzic to zakladasz komplet sprzegla i dziekuje. Bez sensu jest wymiana dobrego dwumasu przy zmianie sprzegla.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:47, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy montowaniu nowego sprzęgła powinno byc już ono ustawione. Trzeba je tylko przykręcać na krzyć i nie więcej jak 2 obroty na śrubę.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:50, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak jest samonastawne to musi być użyty przyrząd bo podczas dokręcania ono powinno być wyciśnięte a do zwykłych przyrząd jest nie potrzebny.A bez przyrządu objaw taki że sprzęgło się ślizga.A poznać taki docisk można patrząc w bocznych otworach docisku będą takie dwa pierścienie skośne tak jakby jeden na drugi wychodził to jest ta właśnie regulacja,my to spuszczamy i zakładamy ale trzeba od czasu do czasu pojechać na szkolenie a w moim przypadku organizowała Fota a szkolenie robił producent sprzęgieł Sachs.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:08, 11 Kwi 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No tu jest chyba te samonastawne bo klient mówił że po wymianie brało strasznie wysoko, teraz też bierze wysoko w dodatku się ślizga.

To mówisz że docisk musi być w pozycji wciśniętej? Masz taki sprzęt do tego? Czy obchodzisz to jakoś inaczej?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:31, 12 Kwi 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Mam znajomego który pracuje w serwisie i sprzęt do SAC leży im tylko zakurzony. Każde sprzęgło jest ustawione fabrycznie do grubości tarczy i tak jak pisałem dokręcając na krzyż po jednym obrocie na śrubę będzie wszystko OK. Ja nie miałem nigdy problemu. A czyścić można tylko sprężonym powietrzem.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:24, 12 Kwi 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
mario23 napisał:
Mam znajomego który pracuje w serwisie i sprzęt do SAC leży im tylko zakurzony. Każde sprzęgło jest ustawione fabrycznie do grubości tarczy i tak jak pisałem dokręcając na krzyż po jednym obrocie na śrubę będzie wszystko OK. Ja nie miałem nigdy problemu. A czyścić można tylko sprężonym powietrzem.


Czyli jak w każdym innym sprzęgle, na krzyż i powoli. Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 8:25, 13 Kwi 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Przykręcaj na krzyż po 1 obrocie na śrubę i będzie dobrze. I przed jazdą próbną wciśnij parę razy sprzęgło żeby się dobrze ułożyło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario23 dnia Pią 10:19, 13 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pią 10:14, 13 Kwi 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
i tu się mylisz kolego np wymień sobie sprzęgło w sprinterze i załóż nowe i co i nie ma sprzęgła bo je np trzeba ścisnąć na prasie i zabezpieczyć sprężynkami przy słoneczku tak samo widziałem ostatnio jak robiłem w Passacie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:09, 13 Kwi 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
grzegorz1805 napisał:
i tu się mylisz kolego np wymień sobie sprzęgło w sprinterze i załóż nowe i co i nie ma sprzęgła bo je np trzeba ścisnąć na prasie i zabezpieczyć sprężynkami przy słoneczku tak samo widziałem ostatnio jak robiłem w Passacie


A w jakim sprinterze? Bo ostatnio robiłem sprintka nowego bo dwumas padł i tam nic nie musiałem ściskać

Kurde... tak mi popiszecie o jakiś dziwnych technologiach to się będę bał brać sprzęgła do roboty...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:33, 13 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin