Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Suzuki baleno nie odpali

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Suzuki baleno nie odpali
Autor Wiadomość
Gość







Post Suzuki baleno nie odpali
Dane autka:
Suzuki Baleno 99r 1,9TD
Silnik zapożyczony z peugeota
Pompa wtryskowa Lucas

Problem następujący. W niedzielę kiedy był mróz ok -15 chciałem po coś pojechać więc wcześniej odśnieżyłem autko i chciałem je odpalić żeby się zagrzał. Silniczek odpalił, gdy wyszedłem z auta i już wchodziłem do domu to silnik zgasł. Chciałem jeszcze raz odpalić ale już rozładował się aq więc nie odpalił. Naładowałem aq i dalej nic, myślałem że zamarzło paliwo więc wprowadziłem go do garażu na dwa dni i mocno grzałem żeby rozmarzło się. Pompując ręczną pompką paliwo się pompuje, kręcąc rozrusznikiem do pompy jak i z pompy wpływa i wypływa paliwo, ale nie odpali. Odpowietrzyłem go i popuściłem rurki na wtryskach i zauważyłem że pojawia się paliwo ale wydaje mi się że powinno się więcej i mocniej pojawiać to paliwko... Dodam jeszcze że jak zakręcę wtryski to w rurce powrotnej z wtrysków nie ma paliwa, po prostu nie wraca paliwo z wtrysków. Pytanie brzmi co się stało?
Wto 22:58, 22 Gru 2009
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź filtr paliwa i prąd na zaworku odcinającym na pompie wtryskowej.Co do paliwa na powrocie z wtrysków to tam nie ma tyle paliwa żeby leciało,ale ten wężyk jest połączony z nadmiarem z pompy wtryskowej i jeżeli pompa stworzy odpowiednie ciśnienie resztę idzie do zbiornika.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:14, 23 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Prawdopodobnie przeskoczył pasek rozrządu. Powiedzcie mi gdzie znajduje się znak na wale głównym? Prz kole pasowym nie ma żadnego znaku a na wieńcu też nie znalazłem żadnego znaku.
Śro 19:46, 23 Gru 2009
Gość







Post
A więc jednak rozrząd jest w jak najlepszym porządku i do elektrozaworu dopływa prąd. Elektrozawór też jest ok (przynajmniej po podłączeniu 12V i trzymając rękę na nim czuć że się rdzeń porusza)
Śro 23:19, 23 Gru 2009
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak byś podał jeszcze kod silnika to by prędzej doszedł ale ja jest od Peugeot to
wał korbowy w GMP pierwszego cylindra i wsuwasz przyrząd blokujący koło zamachowe,
wałek rozrządu blokujesz wkręcając śrubę i to samo z pompą wtryskową tylko jest dwie blokady


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:21, 23 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
właśnie tak zablokowałem i wszystko się zgadza:) Nie przeskoczył. Zauważyłem że jest luźny pasek rozrządu, on jest podstawiany hydraulicznie i po odpaleniu naciągnie się?
Czw 9:37, 24 Gru 2009
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pasek powinien być naciągnięty nie że przyjdzie ciśnienie oleju i go naciągnie.Ni ma takiego naciągania paska co opisujesz że przyjdzie ciśnienie i go naciągnie jest ale przy rozrządzie ale nie może się wracać gdy ciśnienie spadnie bo by po prostu nim rzucało.A przy twoim jest rolka napinająca którą napina sprężyna.Po prostu poluzuj rolkę obróć silnikiem w prawo nie do tyłu i rolka naciągnie pasek i dokręć.Po dokręceniu sprawdź naciąg paska ja nie to możesz operacje powtórzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:59, 24 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Dokładnie tak zrobiłem. Pasek jest już odpowiednio naciągnięty. Właśnie wymontowałem elektrozawór i po podłączeniu 12V słychać i czuć jak się rdzeń porusza, ale wezmę spróbuję go przedmuchać powietrzem i zobaczę co się dalej dzieje.
Czw 12:24, 24 Gru 2009
Gość







Post
Wykręciłem elektrozawór i zauważyłem że jak go podłączę do 12V to słychać że tam się rusza ale czuć takie leciutkie drgnięcie. Po przedmuchaniu w każdą dziurkę powietrzem po podłączeniu 12 czuć że ten elektrozawór działa. Mocno i szybko słychać jego działanie. Ale już go nie montowałem bo muszę jeszcze zmienić pasek rozrządu a poza tym świętuje Tongue out (1) W poniedziałek działam dalej. Pozdrowienia i Wesołych Świąt
Czw 15:33, 24 Gru 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin