Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
T4 1,9 D

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
T4 1,9 D
Autor Wiadomość
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post T4 1,9 D
Witam koledzy. Po wymianie silnika i odpaleniu dostał samozapłonu. Okazało się że ciśnienie oleju wali mi przez odme na kolektory i dostaje samozapłonu. Nie mam pojęcia co to się dzieje. Proszę o jakieś porady.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:33, 21 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź stan oleju może dwa stany oleju, posprawdzaj odmę czy nie zamarznięte i wyczyść dobrze pokrywę zaworów.A może i silnik ma duże przedmuchy i goni olej w kolektor ssący poprzez odmę.Odłącz odmę od kolektora.Bo turbiny to nie masz?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:14, 21 Sty 2010 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Na wolnych obrotach jest ok ale jak dam mu trochę gazu to ma z odmy tej co idzie od bloku do pokrywy zaworów zajebiste ciśnienie. Nigdy czegoś takiego nie widziałem


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:44, 21 Sty 2010 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
odkreć korek oleju i zagladnij do srodka jeśli widać wałek rozrządu to znaczy ze niemasz plastikowej osłoniy ktura temu zapobiega żeby ci niechlapał oleju do odmy
-- jeśli plastik jest to zostają tylko pierścienie jeśli ma zaduzy przedmuch


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:23, 21 Sty 2010 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
ale on wali olejem z bloku od dołu a nie z pokrywy zaworów


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:42, 22 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
MaciejK1973 napisał:
ale on wali olejem z bloku od dołu a nie z pokrywy zaworów

Ale to masz razem połączone.

EDIT- błędne cytowanie- MOD- Kełysz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:17, 22 Sty 2010 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
tak wąż idzie od bloku do korka na pokrywie zaworów i z tego korka idzie do kolektorów i dołem wchodzie na pokrywe zaworów


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:00, 22 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest po prostu odpowietrzenie skrzyni korbowej w benzynowcach lubi zamarzać i wypycha simeringi.A u ciebie sprawdź drożność w pokrywie zaworów czy nie masz zatkanych kanałów.Ściąg tego grzybka i dmuchnij.
Zdjęcie pokrywy z grzybkiem do odpowietrzania;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:12, 22 Sty 2010 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Nic z tego!! Szlak mnie już trafia. A może to być za duży stan oleju? I czy miska oleju od golfa różni się coś od miski od T4?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:11, 23 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To masz drugi silnik to zobacz i sprawdź długość miarek oleju.Możesz spuścić olej i zalej tylko około 4 litry i zobaczysz wtedy jaki jest stan oleju.Ale ci pisałem sprawdź stan oleju.I końcówki te plastikowe w które wkładasz miarkę były krótkie i długie .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:41, 23 Sty 2010 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok z olejem się uporałem (miarka do dupy ) a tera nowy problem. odpaliłem i ładnie chodzi na wolnych a jak dodam gazu to gaśnie. Kręciłem na fasolkach w prawo i lewo i nic.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:37, 26 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Późny zapłon i szaro biały dym?.Musisz ustawić początek wtrysku.Piszesz o fasolkach to znaczy że ustawienie masz na kole rozrządu? jeśli tak to przestaw pasek na kole pompy o jednego zęba do przodu i zobaczysz.A jeśli ustawiasz kręcąc pompą to o jednego zęba do tyłu.Bo na tych twoich fasolkach już nie ma regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:11, 26 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin