Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
układ chłodzenia

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
układ chłodzenia
Autor Wiadomość
Gość







Post układ chłodzenia
mam problem w bmw,został wymieniony termostat, chłodnica,planowana głowica i nadal sie grzeje,co może być tego powodem
Pią 22:42, 10 Sie 2007
Gość







Post
mam taki sam problem potrzebuje pomocy
Pią 23:01, 10 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
Arrow moze pompa wodna nie jest wystarczajaco wydajna
a dlaczego planowales glowice??????????????
pewnie sie troszku przegrzal co?????????
a najlepiej to wyciag calkiem ten termostat i zaluz dopiero jak usuniesz problem................ Cool


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:18, 11 Sie 2007 Zobacz profil autora
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
A jakie to BMW bo często padają wiskoza od wiatraka.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:48, 12 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post do manios
halo termostat już wyciągnołem dalej się grzeje planowałem idalej się grzeje Evil or Very Mad
została mi tylko pompa Idea
Nie 12:28, 12 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
Cool witam, czytam co piszesz............ wiem ze wymieniles termostat ale jesli masz ciezki problem z chlodzeniem to lepiej miec wszystko czarno na bialym i go wyrzucic w pieruny
Arrow pamietaj ze czasami nawet nowe czesci sa wadliwe a bez termostatu szybciej dojdziesz co tak naprawde jest walniete
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:51, 12 Sie 2007 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
witam,a może spróbuj dobrze odpowietrzyć układ chłodzenia,być może gdzieś stworzyła się poduszka powietrzna i dlatego nie ma pełnego obiegu płyn chłodniczy a bmw tego nie lubi.sprawdzałeś głowice na szczelność czy nie jest czasami pęknięta?pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:28, 31 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam.
Jak by glowica byla peknieta to by byly tez inne objawy.
Jak masz napedzany wentylator chlodnicy??
Śro 23:53, 05 Wrz 2007
Gość







Post
Wentulator w każdym BMW napędzanym jest przez Visco. Ale BMW jest trudne w odpowietrzeniu. Sprawdź, czy aby napewno układ jest PORZĄDNIE odpowietrzony. Czy jest ogrzewanie itp.
Pon 17:15, 24 Wrz 2007
Gość







Post
A mnie sie wydaje że to będzie jednak pompa wodna. BMW oryginalne pompy miały z plastikowym jakby to powiedzieć wirnikiem a zamienniki miały już metalowy co powodowało większą wytrzymałość te plastikowe pod wpływem temperatury sie topiły
Śro 16:21, 17 Paź 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
stopic taki plastik to by byl nie lada wyczyn ale musze sie zgodzic ze czasami bywa i tak ze lopatki sie poprostu lamia ................ Cool
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:11, 17 Paź 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
tzn nie byłem pewien że się topią ale wiedziałem że oryginalne są od bmw plastikowe a zamienniki robili do nich metalowe tylko dlatego że tamte plastikowe są awaryjne
Czw 21:20, 18 Paź 2007
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post VISCO
Miałem ostatnio Alfę 156 2,0 TS z podobnym problemem że bardzo szybko rosła temperatura w czasie jazdy no oczywiscie brak ogrzewania,powodem tego było uszkodzona pompa wody a dokładniej plastikowe łopatki odłączyły się od osi pompy tak wiec możliwe,pytanie do kolegi Mormon71 czy głowica była sprawdzana na szczelność,jaki tam masz slinik ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:50, 18 Paź 2007 Zobacz profil autora
buzun_123
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
kolego manios musze ci powiedzieć że miałem kiedyś taki przypadek w BMW 520i z 91r. Koleś przyjechał do mnie całkowicie bez płynu co prawda popękała mu przy tym głowica a wirnik na pompie wody był stopiony. BMW i nie tylko faktycznie nie popisało się z tym rozwiązaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:35, 04 Gru 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin