Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ukręcona świeca,uszczelki na wtryskach a spadek ciśnienia sp

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ukręcona świeca,uszczelki na wtryskach a spadek ciśnienia sp
Autor Wiadomość
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post ukręcona świeca,uszczelki na wtryskach a spadek ciśnienia sp
Sprawa dotyczy 2.0DTI 101km.Uszczelki na wtryskach walnięte bo olej w ropie(baku filtrze). Jedna świeca ukręcona.Słabe cisnienie sprężania. Uszczelki do wymiany i świeca do wykręcenia czy wyjąć głowice i remont.?? Ps.Komu mróz w robocie przeszkadza?? Happy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:03, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mam rozumieć że to jest Opel,co do uszczelniaczy to nie trzeba wyciągać głowicy bo tam są dwie uszczelki miedziana i u góry wtrysku jak jest dokręcana ta łapka co dociska wtrysk i zarazem dokręcana jest rurka wysokiego ciśnienia jest taki oring dość drogi około 50 zł i tylko serwis.Ale jak by siadł ten o ring to rano byś nie zapalił silnika bo się zapowietrza,chyba że ci puszczają miedziane uszczelki z pod wtrysków to też wałek w górę przyrząd do wyciągnięcia wtrysków nowa uszczelka jak nie uszkodziło głowicy jak nie równe są frezy do frezowania lekko obrócisz w koło powietrze wydmuchasz i zakładasz tak jak się robi w Mercedesie w CDI bez frezów ani rusz bo szkoda nawet nowych uszczelek.Została świeca ale idzie wiosna ale można próbować wykręcić.


Post został pochwalony 1 raz
Czw 9:55, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
,,Mam rozumieć że to jest Opel,co do uszczelniaczy to nie trzeba wyciągać głowicy bo tam są dwie uszczelki miedziana i u góry wtrysku jak jest dokręcana ta łapka co dociska wtrysk i zarazem dokręcana jest rurka wysokiego ciśnienia jest taki oring dość drogi około 50 zł i tylko serwis.Ale jak by siadł ten o ring to rano byś nie zapalił silnika bo się zapowietrza,chyba że ci puszczają miedziane uszczelki z pod wtrysków ,,
Tak to opel....A jeżeli chodzi o zapowietrzanie to się zgadza występuje w tym aucie ale myślałem o przewodach, przelewach itp.Przez ten oring za 50zł auto się zapowietrza(miedzy innymi bo może byc gdzieś na przewodach nieszczelność) a przez miedziana uszczelke przedostaje się olej?? Dobrze zrozumiałem??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:09, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przez miedzianą uszczelkę ucieka kompresja z cylindra odkręć pokrywę zaworów i spróbuj odpalić możesz ściągnąć kostkę z pompy żeby nie zapalił i wychwycisz psiukanie z pod wtrysku,możesz od razu spróbować dokręcić te śruby od docisku wtrysku tylko delikatnie bo to cienkie śruby.A czy się zapowietrza na przelewach to wypnij przelew z tego przewodu koło pompy i go zablokuj a przewód przelewowy zostaw niech wisi nie bój się paliwo nie będzie lecieć odpal go niech pochodzi i możesz zostawić tak na noc i rano zobaczysz czy jest poprawa przy odpaleniu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:17, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Mam rozumieć że to jest Opel,co do uszczelniaczy to nie trzeba wyciągać głowicy bo tam są dwie uszczelki miedziana i u góry wtrysku jak jest dokręcana ta łapka co dociska wtrysk i zarazem dokręcana jest rurka wysokiego ciśnienia jest taki oring dość drogi około 50 zł i tylko serwis.Ale jak by siadł ten o ring to rano byś nie zapalił silnika bo się zapowietrza,chyba że ci puszczają miedziane uszczelki z pod wtrysków to też wałek w górę przyrząd do wyciągnięcia wtrysków nowa uszczelka jak nie uszkodziło głowicy jak nie równe są frezy do frezowania lekko obrócisz w koło powietrze wydmuchasz i zakładasz tak jak się robi w Mercedesie w CDI bez frezów ani rusz bo szkoda nawet nowych uszczelek.Została świeca ale idzie wiosna ale można próbować wykręcić.


Jeżeli chodzi o frezowanie to mżna czy nie można wymieniac w oplu te uszczelki przy wtryskach bez frezowania??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:10, 29 Cze 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak ściągniesz pokrywę zaworów to obróć silnikiem możesz i zapalić na chwilę tylko ci olejem będzie chlapać i sprawdź czy kompresja ci puszcza koło wtrysku,jak nie to nie masz po co wymieniać.A olej z silnika do paliwa dostaje się poprzez pompę wtryskową przez simering od strony napędu pompy i jest wszędzie w pompie,filtrze i zbiorniku jest wszystko czarne.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:08, 29 Cze 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin