Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Uszkodzona głowica

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Uszkodzona głowica
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post Uszkodzona głowica
Witam wszystkich!

Dzisiaj zdejmowałem głowice w Passacie 91r 1.9 D.
Na każdym połączeniu zaworów jest pęknięcie i jeszcze przy jednym zaworze pęknięcie jest w stronę świecy żarowej. I nie wiem czy mam dać głowice do sprawdzenia i splanować, czy to już złom? Jak myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:00, 02 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A po co ściągałeś tą głowicę jaka była przyczyna że ją ściągnąłeś?Bo pęknięcia między zaworami ma przeważnie każda a także do wkładki komory wirowej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:16, 02 Paź 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Przyczyną ściągnięcia było kopcenie na biało po odpaleniu i bardzo wysokie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i rzeczywiście jak ściągnołem głowice na tłokach był płyn chłodniczy. Uszczelka wizualnie była w dobrym stanie. I właśnie nie wiem co teraz robić.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:24, 02 Paź 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wyglądają te pęknięcia to drugie właśnie mnie martwi bo jest blisko płaszcza wodnego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:47, 02 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak dobrze przejrzałeś uszczelkę i jest bez śladów że puszczała to głowica do weryfikacji na ciśnienie.Ale ta którym tłoku był płyn na tym pęknięciu do komory?bo piszesz że na wszystkich może nie spuściłeś dobrze płynu z bloku i po ściągnięciu głowicy ci poleciało na cylindry.Bo jak by ci puszczało płyn do cylindra to rano przy odpaleniu mogło by ci blokować silnik.Porób zaślepki przy głowicy odwróć zalej ją płynem i jak ci puszczała płyn na cylindry to ci powinien gdzieś się pokazać płyn.Możesz wybić nawet tą wkładkę i będziesz lepiej widział co się pod nią dzieje.Ale sprawdź dobrze uszczelkę.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 20:29, 02 Paź 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
głowica do wyrzucenia mozesz dac do zaspawania ale za te pieniadze do auta tego wieku mozesz kupic uzywke w dobrym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:26, 03 Paź 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin