Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vectra A - problem z obrotami

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vectra A - problem z obrotami
Autor Wiadomość
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Vectra A - problem z obrotami
Witam mam maly problem z Vectra A 1,6
wiec problem polega na tym ze powyzej 3000 obrotow wskazowka skacze od prawej do lewej i pochwili gasnie samochod i czeba chwile odczekac az odpali jak moze byc przyczyna ?

wymienilem :
-Swiece z kablami
-silniczek krokowy
-sonde lambde
-filter paliwa przy baku zaraz kolo pompy
-filter powietrza
-zaplon ustawilem pod stredoskop


Sprawdzilem :
-czy nie lapie lewe powietrze
-wezyki od cisnienia czy nie sa zapchanie
-sprawdzalem kody bledow i nie pokazuje zadnego bledu


Niemam pojecia co mam jeszcze robi ogolem samochod jezdzi ale musze go tylko do 2500 obrotow czymac jak kazdy wie to nie jazda bo czsem trzeba przydusic a tu lipa ja mu w gaz a on mi zgasl

Pozdrawiam Marcin z gory dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:36, 24 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sam piszesz że wskazówka od obrotów silnika skacze to bym szukał w okablowaniu bo tak jakby występowała przerwa w zasilaniu jakiegoś czujnika lub gdzieś zimny lut występuje(przekaźnik sterownik)
Sprawdź czujnik położenia wału czy nie ma na nim opiłków też może dawać zakłócenia.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:01, 25 Sie 2010 Zobacz profil autora
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź też napięcie ładowania bo właśnie w większości Opli skacząca wskazówka jest spowodowana problemami z ładowaniem a co za tym idzie jak masz za duże napięcie to osprzęt elektryczny silnika lubi się gubić przy napięciu większym niż regulaminowe 14,5 V


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:24, 25 Sie 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Możesz też sprawdzić moduł zapłonowy miałem kiedyś podobny przypadek tylko w maździe 323 jechała tylko do 3000 obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:46, 12 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin