Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vectra b 2.0 16v kolejność przewodów zapłonowych

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vectra b 2.0 16v kolejność przewodów zapłonowych
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post vectra b 2.0 16v kolejność przewodów zapłonowych
witam. chciał bym się was zapytać w jakiej kolejności powinny być zapięte przewody zapłonowe. bo teraz mi się zdaje że jest źle i jest spory zapach bęzyny i dym niebiesko ciemny przy mocniejszej przygazówce. problem znika po przełączeniu na gaz ale i tak nie podoba mi się jak silnik pracuje bo słychać jak by zapłon wypadał w złym miejscu. pokaże wam jak jest teraz na zdjęciu. ten dym na benzynie może być winą wtrysków bo już kiedyś tak miał i po wlaniu środka do czyszczenia mu przeszło tylko że były ze dwa razy ściągane całkiem przewody i nie zwracana była uwaga jak były założone. dodam że na wolnych obrotach chodzi czysto. uszczelniacze zaworowe były wymieniane w tym roku więc to nie wina tego.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:19, 12 Paź 2012 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Na zdjęciu masz kolejność zapłonu 1-3-2-4. Myślę że ma być 1-3-4-2 może się mylę nie mnie ktoś poprawi jeśli jest nie tak. Od 1 świecy w prawo tak mi się wydaje. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:30, 12 Paź 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie to nie jest aparat tylko cewka z czterema wyjściami na przewody wysokiego napięcia i zawsze idzie 1 - 4 i 2 - 3 i wtedy na tych dwóch wyjściach jest iskra w tym samym momencie 1 - 4 i 2 - 3.Zobacz na cewce masz napisy koło króćców gdzie który przewód ma być podłączony.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:54, 12 Paź 2012 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
znalazłem wcześniej na necie że ma być 1-4
3-2

a było 4-1
2-3

mogła coś się dziać przez taką zamianę ? teraz jak są dobrze to mi się zdaje że chodzi równiej na wolnych obrotach ...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:12, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman ma rację na cewce powinno pisać przy króćcu nr cylindra.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 6:58, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
szukałem na cewce i nic nie było. mam jeszcze 2 gdzieś w pudełku oglądałem z każdej strony i nic nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:37, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
barteek933 napisał:
znalazłem wcześniej na necie że ma być 1-4
3-2

a było 4-1
2-3

mogła coś się dziać przez taką zamianę ? teraz jak są dobrze to mi się zdaje że chodzi równiej na wolnych obrotach ...

No i też dobrze było,bo w jednym czasie jest iskra na 1 i na 4,i tak samo na 2 i na 3.Jest OK.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:54, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
tylko że teraz zaczął jakoś inaczej silnik pracować mi się zdaje. równiej


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:20, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To tylko takie złudzenie bo przestawiłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:38, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin