Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

vectra b 2.0 16v kolejność przewodów zapłonowych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 17:19, 12 Paź 2012    Temat postu: vectra b 2.0 16v kolejność przewodów zapłonowych

witam. chciał bym się was zapytać w jakiej kolejności powinny być zapięte przewody zapłonowe. bo teraz mi się zdaje że jest źle i jest spory zapach bęzyny i dym niebiesko ciemny przy mocniejszej przygazówce. problem znika po przełączeniu na gaz ale i tak nie podoba mi się jak silnik pracuje bo słychać jak by zapłon wypadał w złym miejscu. pokaże wam jak jest teraz na zdjęciu. ten dym na benzynie może być winą wtrysków bo już kiedyś tak miał i po wlaniu środka do czyszczenia mu przeszło tylko że były ze dwa razy ściągane całkiem przewody i nie zwracana była uwaga jak były założone. dodam że na wolnych obrotach chodzi czysto. uszczelniacze zaworowe były wymieniane w tym roku więc to nie wina tego.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:30, 12 Paź 2012    Temat postu:

Na zdjęciu masz kolejność zapłonu 1-3-2-4. Myślę że ma być 1-3-4-2 może się mylę nie mnie ktoś poprawi jeśli jest nie tak. Od 1 świecy w prawo tak mi się wydaje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:54, 12 Paź 2012    Temat postu:

Panowie to nie jest aparat tylko cewka z czterema wyjściami na przewody wysokiego napięcia i zawsze idzie 1 - 4 i 2 - 3 i wtedy na tych dwóch wyjściach jest iskra w tym samym momencie 1 - 4 i 2 - 3.Zobacz na cewce masz napisy koło króćców gdzie który przewód ma być podłączony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 0:12, 13 Paź 2012    Temat postu:

znalazłem wcześniej na necie że ma być 1-4
3-2

a było 4-1
2-3

mogła coś się dziać przez taką zamianę ? teraz jak są dobrze to mi się zdaje że chodzi równiej na wolnych obrotach ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:58, 13 Paź 2012    Temat postu:

Roman ma rację na cewce powinno pisać przy króćcu nr cylindra.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 9:37, 13 Paź 2012    Temat postu:

szukałem na cewce i nic nie było. mam jeszcze 2 gdzieś w pudełku oglądałem z każdej strony i nic nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:54, 13 Paź 2012    Temat postu:

barteek933 napisał:
znalazłem wcześniej na necie że ma być 1-4
3-2

a było 4-1
2-3

mogła coś się dziać przez taką zamianę ? teraz jak są dobrze to mi się zdaje że chodzi równiej na wolnych obrotach ...

No i też dobrze było,bo w jednym czasie jest iskra na 1 i na 4,i tak samo na 2 i na 3.Jest OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 13:20, 13 Paź 2012    Temat postu:

tylko że teraz zaczął jakoś inaczej silnik pracować mi się zdaje. równiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:38, 13 Paź 2012    Temat postu:

To tylko takie złudzenie bo przestawiłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin