Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vectra B 98r 1.6

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vectra B 98r 1.6
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Vectra B 98r 1.6
Witam,
kolega przyjechał do mnie swoją vectrą jak w temacie, z problemem nierówno pracującym silnikiem.
Przewody WN wymienione na BOSCH, świece wymieniał z 3 miesiące temu. Podpiełem kompa, wykazał kilka błędów nieaktywnych i jeden aktywny: P1405 który dotyczy EGR, zaglądam pod maskę a tam zawór zaślepiony, pytałem go kiedy to było zaślepione to powiedział że z rok temu.
Dziwna sprawa w sumie jak dla mnie, nie wiem jak ugryźć temat, proszę o podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:08, 29 Maj 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym spróbował doprowadzić zawór do sprawności aby ten błąd się nie pokazywał. a dopiero później zastanawiał się nad czymś innym.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:41, 29 Maj 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Można by sprawdzić czujnik temperatury cieczy i powietrza dolotowego. Silnik krokowy.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:45, 29 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
przeczysc przepustnice i silniczek krokowy. egr nie ma z tym nic wspolnego jesli jest zaslepiony


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:34, 29 Maj 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wyczyściłem przepustnicę i silniczek, składam wszystko do kupy, odpalam auto, nic się nie wyświetla ale po chwili silnik kuleje nadal i wyświetla się alert silnika. Podpinam kompa, zaczynam się bawić jakimiś tam parametrami i tym podobnymi sprawami, patrzę że jest w modułach wykonawczych zawór EGR, wchodzę, tam pozycja zaworu wyrażona w %, patrzę jest funkcja regulacji (+-) wciskam plus, podwyższam do 90% silnik pracuje jak stara sieczkarka, zmniejszam na 0% i silnik pracuje równiuśko... Najgorsze jest to że nie byłem jeszcze na szkoleniu i nie bardzo wiem co mu poprzestawiałem w tym EGR... ważne że działa nie? Cool


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:40, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Czym to robiłeś tego Opla.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:06, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ACTIA multi-diag tak się nazywa. 23ego jadę na szkolenie do wawy, może mi rozjaśnią trochę w głowie bo ten sprzęt ma tyle funkcji że poezja... w nieumiejętnych rękach można sobie namieszać że ho ho


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:17, 02 Cze 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin