Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vectra C 2007 r 1.9CDTI 150km

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vectra C 2007 r 1.9CDTI 150km
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Vectra C 2007 r 1.9CDTI 150km
Albo mam pecha, albo jestem przepracowany ale trafiają mi sie jakies problematyczne auta. Samochod jak w tytule. Problem polega na tym ze auto gwiżdze /piszczy przy przegazowaniu, ale nie za każdym razem. z reguły przy pierwszym, potem zdarza sie zadziej, Nie jest to taki typowy gwizd padającej turbiny, trudno to okreslić. Dzwiek najbardziej słyszalny w przedziale 2-3 krpm/min. Dzwiek słyszalny spod maski. Raz na 50 - 60 km wywali bład z za niskiego ciśnienia w dolocie. - numeru nie pamietam, ale sprawdzane cdifem. Jak odłącze podciśnienie od turbiny jest ok,bonie ma ciśnienia w dolocie wiec dzwieku nie ma. Szukałem cały dzień dziury w dolocie i nie ma. Intercooler też szczelny. Podmieniłem pompe podciśnienia z Alfy 1.9JTDM bo jest taka sama i nie pomogło. Ciśnienie doładowania dobre, praktycznie takie jak zadane w całym zakresie obrotów. Zostaje tylko turbina ale koleś z tym jeździ już pareset km i nic sie nie wysrało. Dodam ze auto ma moc, nie kopci, i nic poza tym dzwiekiem sie nie dzieje. jakies pomysły?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Pią 23:16, 18 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Pią 23:13, 18 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Oczywiście sprawdzałes klapy wirowe w dolocie one lubią się spsućRazz Jeżeli zablokuje się to bedzie gwizdała ale z drugiej strony wywaliło by błąd...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:03, 19 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Uszczelki pod kolektorami,turbina nie daje takiego świstu,DPF może być już częściowo załadowany i będzie taki świst spróbuj go przegnać może go wypali a jak nie to kup Chińszczyznę i nim zrobisz.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:09, 19 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
fakt zapomniałem ze w tych silnikach samoistnie odkrecały sie sruby do kolektora wwydechowego


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:36, 21 Kwi 2014 Zobacz profil autora
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Fakt,DFF może być już częściowo załadowany i stąd słychać taki charakterystyczny świst,proponuję jak Użytkownik powyżej spróbować go przegnać,na pewno nie zaszkodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:06, 13 Maj 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin