Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
volvo v40 1.8benzyna 1997r sonda lambda

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
volvo v40 1.8benzyna 1997r sonda lambda
Autor Wiadomość
M@jster
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przyszowa
Płeć: Mężczyzna

Post volvo v40 1.8benzyna 1997r sonda lambda
Witam.Mam problem z sondą lambda.Podczas pracy z tłumikiem urwała sie sonda.Kupiłem sonde od volva s40 1.8ben 2001.Kabli jest tyle samo ale mianowicie w mojej sondzie jest inna kostka i rożnią sie kolory kabli.W mojej sondzie są dwa białe kable,jeden szary i jeden czarny,a w tej co kupiłem jest jeden czerwony,jeden czarny,jeden żółty i jeden biały.Pytanie brzmi czy da sie przelutowac kable i bedzie to działać czy ta sonda ma inne parametry i juz nie bedzie działać u mnie tak jak trzeba?jesli da sie to zrobic to prosilbym o opisanie jak te kable połączyc.czekam na odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:04, 25 Maj 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
do sondy dostałes kartke z iinstrukcja... przeczytaj sobie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:50, 25 Maj 2013 Zobacz profil autora
brzdac10
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
po 1 sondy maja stalowe kable i nie da się polutować a po 2 to musiałbyś mieć opis obu sond (schemat) żeby wiedzieć który kabel jest który to tak w skrócie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:51, 25 Maj 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
cyrkonowa typu bosh
Czarny- sygnał 0,1-0,9V
Szary- masa
Biały- grzałka
Biały- grzałka

tatanowa
Czarny- sygnał wyjście (0-5V)
Czerwony- (+) grzałka
Biały- (-) grzałka
Żółty- sygnał wejście

wiec nie bedzie działało


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wasylek dnia Sob 21:02, 25 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Sob 20:54, 25 Maj 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
I przewodów do sondy się nie lutuje,bo między żyłami a izolacją dopływa powietrze tak zwane referencyjne które służy do obliczania tlenu w spalinach.Jak już trzeba to razem z sondą są specjalne złączki i jeszcze trzeba to uszczelnić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:47, 26 Maj 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin