Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[volvo v40] Popękane mocowanie amortyzatora, wysokie obroty

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[volvo v40] Popękane mocowanie amortyzatora, wysokie obroty
Autor Wiadomość
janpl2
Gość






Post [volvo v40] Popękane mocowanie amortyzatora, wysokie obroty
Jak otworzyłem maske to patrząc od strony silnika od przodu to górne mocowanie amortyzatora (przy prawym kole od pobocza) widze ze da guma pobękana jest jakby zerwana, czy to normalne? czy mam się martwić, w drugim amortyzatorze od osi jezdni guma wygląda ok i niema zadnych pęknięć itp Dodam ze jak naciskam na blodnik w okolicach amorka to auto ledwo co sie zgina i odrazu wraca na "jałową" pozycję i nie buja nim

A druga sprawa to dlaczego mam taki dziwny problem z obrotami? Jak odpalam auto to mimo ze nie naciskam na gaz to auto wchodzi odrazu na 1500 i spada do 1100-1200 na ssaniu lub do 750 jak silnik cieply a niekiedy podczas uruchamiania wchodzi na 2000 obrotów i odrazu spada ale czym to jest spowodowane? zawsze wchodzi na 1500, a czasami nawet na 2000-2200
a jak silnik cieply to w wiekszosci mam 750 ale niekiedy jak hamuje i stoje na swiatlach to zauwazam ze obroty jakby sie zawieszają na 1100 i nie chcą za diabla opasc a wystarczy ze rusze i zatrzymam sie na kolejnych swiatlach to juz mam 750
co jest?

Jeszcze chciałbym sie Was spytac jak sprawdzic czy hamulce hamują ok, na stacji diagnostycznej wyszło ok mimo ze plyn hamulcowy jest czarny jak smoła i pewnie nie byl nigdy wymieniany a mówią ze go sie wymienia co max 2 lata, to dlaczego nawet diagnosta powiedzial ze jest ok? Jak poznac ze klocki czy tarcze są na wykończeniu? Jak hamuje lekko to slysze metaliczny pisk ale wystarczy ze lekko zwieksze lub zmniejsze hamowanie to on juz znika tak do normalnej jazdy oraz do dynamicznej hamulce dzialają wg mnie wzorowo ale jak cos wyskoczy na droge, np w sytuacji awaryjnej to musze z calej sily naciskac na pedal i auto mimo tego nie hamuje na maxa bo bym czul załączenie sie abs-u a on sie na pewno nie załącza wiec wnioskuje ze cos jest nie tak?! tarcze mają znaczny rant bo to widac, dlaczego?

volvo v40 1996 1,8 na sekwencji
pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez janpl2 dnia Pią 11:34, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 11:29, 10 Cze 2011
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Temu panu juz dziekujemy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:55, 10 Cze 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin