Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Golf V 1.9tdi 105km nie odpala

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Golf V 1.9tdi 105km nie odpala
Autor Wiadomość
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post VW Golf V 1.9tdi 105km nie odpala
Witam! Mam pewien problem mianowicie: Autko chodziło bez problemu aż przy normalnej jeździe po prostu zgasło udało się go normalnie odpalić ale nie wkręcał się na więcej ni 1000obr. następnie auto odpalało góra na 1s i gasło teraz już w ogóle nie odpala. Pompa paliwa sprawdzona, bezpieczniki itp tez, komputer nie pokazuje żadnego błędu nic a nic a auto nadal nie odpala, klapka od gaszenia tez pracuje, odkręciłem nawet filtr cząstek stałych bo myślałem ze się zapchał ale nic to nie dało, miał ktoś może podobna sytuacje? Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:53, 07 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
rozrusznik kręci normalnie??? Sprawdz czy odpali na plaku albo innym samostarcie. Bedziemy dalej kombinować. Z tego co słyszałem to głowice padają w tych autach, sprawdz czy nie masz wody w oleju bądz oleju w płynie chłodniczym....

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 2:54, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
na samostarcie nie odpala, paliwo, ani woda nigdzie sie nie przedostaje, cos mi sie wydaje ze to sprawa rozrzadu...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:18, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
bmw4070
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
Płeć: Mężczyzna

Post
Moj kolega terz miał to samo i wyszło na to że był odłączony komputer.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:32, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Do palenia na plaku czy samostarcie nie trzeba komputera bo on chodzi tylko na plaku czy samostarcie jak nie odpala na plaku sprawdź małe koło na wale lubi się luzować.Tylko to się podaje bardzo delikatnie bo blokuje bardzo silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:42, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
a ma ktos z was moze schemat ustawienia rozrzadu? bo mialem kilka programow na drugim laptopie ale sie zepsul i jestem bez tych pomocy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:03, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A mi się wydaje że czujnik położenia wału zwariował, można by go podmienić z innego auta... Sprawdź rozrząd.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:52, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Rozrząd do sprawdzenia na pewno skoro nie pali na plaku. Mozesz tez zmierzyc kompresje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:34, 10 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Do sprawdzenia nie trzeba ci schematu prosty jak cholera,ściąg osłonę górną paska włóż trzpienia w kolo rozrządu wałka jest na godz 8 i sprawdzisz tylko znak na kole zamachowym jak nie pasuje luzujesz trzy śruby M8 na kole wałka i przestawisz na kole zamachowym do znaku zostało dokręcić 3 śruby na kole wałka rozrządu.Tylko jak dużo przestawiony to koło rozrządu do sprawdzenia na wale.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:50, 10 Lip 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kolega był u mnie z nowym Gutmannem i tez ani jednego bledu, ale jest blad w komunikacji gateway prawdopodobnie sterownik sie rozsypał.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:46, 10 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
gdyby tak było to na plaku odpalic powinien....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:48, 10 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
moto-doctor napisał:
Kolega był u mnie z nowym Gutmannem i tez ani jednego bledu, ale jest blad w komunikacji gateway prawdopodobnie sterownik sie rozsypał.

To jest błąd czy go nie ma podaj kod błędu a nie jakieś pierdoły co ci ktoś opowiada.Nie sztuka mieć i sprawdzić Gutmanem tylko jeszcze coś wiedzieć na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:23, 11 Lip 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie ma zadnych błedow, zle sie wyrazilem poprostu w komunikaacji gateway nie wszystko widzi, dzisiaj zawoze cale auto do elektronika zeby wgrał nowego softa i zobaczymy co dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:50, 12 Lip 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Aktualizacja tematu, okazalo sie ze byly uszkodzone hydropopychacze ktore zostaly wymienione, jeden zawor oraz gniazda pompowtryskiwaczy, auto zlozone i nadal nie odpala.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:54, 22 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź pompę paliwa w zbiorniku jak jest? bo nie wiem który to rok i pompę paliwa przy głowicy a chodzi na Plaku? masz schemat pompy przy głowicy;
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulacja pompo wtrysków;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 18:51, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Pon 18:19, 22 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
pompa paliwa w zbiorniku daje 0,5 bara na plaku zagada i zgasnie, musze gdzies znalesc taka pompe na glowicy bo juz nie mam pomyslu,
podlaczylem manometr w pompe przy glowicy i pokazuje cisnienie ponizej 0.5 bara jakie powinno byc?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moto-doctor dnia Pon 22:05, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 21:17, 22 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokładnie to nie wiem ale zawór ciśnieniowy puszcza
przy ciśnieniu powyżej 7,5 bara zawór otwiera się doprowadzając paliwo
ponownie do ssącej strony pompy paliwowej.Trzeba było sprawdzić ciśnienie wtedy gdy chodził na Plaku ile daje pompa przy głowicy.Na Plaku ci będzie chodził dopóki mu będziesz podawał Plaka tylko delikatnie i z pewnej odległości i prosto do kolektora ssącego.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:41, 23 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
pompa wymieniona i nadal nic, moze to pompowtryski?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:37, 23 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak kręcisz rozrusznikiem to dym wychodzi z tłumika czy nie jak nie to spróbuj odłączyć katalizator od kolektora tylko nie całkiem i będziesz widział czy dymi coś czy nic.Spróbuj jeszcze odpinać pompo wtrysk i próbować odpalić i tak do końca jak nie odpali to zakładaj i następny ściąg i próbuj.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:41, 23 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
katalizator mialem odpiety, pompowtryski wszystkie przelozylem, ale w koncu znalazlem przyczyne, posypala sie geometria w turbo i nie bylo upustu spalin kolektor wydechowy byl zamkniety.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:06, 24 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No widzisz a pisałem wcześniej czy po odkręceniu korka wlewu oleju nie dymi a powinno bo nie było wydechu odprowadzenia spalin to samo jest jak jest zatkany katalizator.Spaliny z tłumika zawsze prawdę mówią o silniku i ustawieniach.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:37, 24 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
mialem sciagnieta pokrywe zaworow i nic, wszystko cofalo sie do kolektora ssacego i szlo do intercoolera


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:51, 24 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak bo ciśnienie zostawało w cylindrze a z chwilą otwarcia zaworu ssącego to ciśnienie pchało w kolektor ssący.Ale to jest nauczka na przyszłość że przy kręceniu rozrusznikiem już powinien puszczać dymka z rury wydechowej.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:29, 24 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
wiem jakie byly nastepstwa chodzilo mi bardziej o problem z namierzeniem poroblemu:) W kazdym badz razie autko ma wymienione turbo i smiga az milo, dziekuje wszystkim za pomoc:)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 2:21, 26 Sie 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin