Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Golf V, 2.0 TDI, olej w wodzie

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Golf V, 2.0 TDI, olej w wodzie
Autor Wiadomość
tibu1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post VW Golf V, 2.0 TDI, olej w wodzie
Witam mam ogromny problem z tym silnikiem.
A mianowicie, do wody przedostaje się olej.
Przypuszczenia poszły pierw w kierunku chłodnicy oleju ale okazała się sprawna, dalej myśląc-> pęknięta głowica co jest częstym przypadkiem w 2.0 TDI w dodatku o kodzie silnika BKD. Po zdjęciu głowicy i sprawdzeniu szczelności okazała się sprawna. Co dalej?
-mogłaby być to wina uszczelki pod głowicą?
-peknięty blok?
Jak myslicie? jakieś sugestie ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:10, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
uszczelka pod głowicą na 99%. chłodnica oleju napewno sprawna?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:07, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
tibu1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
została sprawdzana osobiście, oraz przez firmę która zajmuje się ogólnie obrobką silników.
juz nie jedną chłodnice spr. więc trzeba im wierzyć nie ma rady.

Więc licze na to że po złozeniu wszystko bedzie tip top:)
Zastanawiałem się czy może by odrazu nie zastanowić się nad wyrzuceniem tej głowice? jest dobra ale jak długo jescze bedzie dobra. Auto ma przejechane 150tyś. to za niedgługi czas jeśli przepowiednie się sprawdzają to pęknie ta głowica i znów trzeba bedzie robić wszystko jeszcze raz...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:19, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Czemu ma Ci pęknąć? Jeżeli nie przegrzewa się silnik to nie ma prawa pęknąć.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:23, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
tibu1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
duzo czytałem na temat tych silników i VW przewiduje że jest to część wymienna i ma wytrzymać około 200tys km. Szperałem po internecie i wielu osobom pekały w toledach II, golfach V, turanach, tuaregach, octawiach II, passatach itd. z lat 2003-2005
w 2006r vw poprawił ten problem.

Powstają mikropeknięcia i są problemy z ciśnieniem oleju, zapalaniem, woda <-> olej.
Już 2 takie głowice zostały u mnie wymienione. Koszty spore ale cóż zrobić. A głowice do tych silników są ogólnie dostepne np. w IC leżą na pułce (nowe) i są dostępne od ręki. Dawniej był problem bo tlko serwis posiadał koszt 6tyś. teraz te ceny wachają sie od 2500zl za nie uzbrojoną do 3500zl za uzbrojoną


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:37, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Najmniejsze koszty są zdjąć głowicę i dać do sprawdzenia i sprawdzą na gorąco bo tu ciśnienie oleju idzie do układu chłodzenia a nie kompresja do układu chłodzenia.A gdybać że tak głowice pękają to nie ma co bo robią po 300 000 i jest ok a nie raz się trafi.
Z tym kodem BKD to jest silnik 2.0 SDI a nie TDI


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 16:03, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Pon 15:50, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
tibu1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
głowica spr, wszystko bedzie montowane na dniach.
tez gdzieś czytałem że to SDI, Czemu wszedzie gdzie patrze jest TDI, czym się różni SDI od TDI


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:43, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tu masz skróty;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:17, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
tibu1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
SDI - wolnossący silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim
TDI - wysokoprężny, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Grupa VW)

BKD też ma turbine więc to TDI nie jest wolnossący


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:24, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak bo jest silnik BDK i BKD stąd pomyłka.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:30, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin