Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vW passat 1.9 TDi 2004 Alternator sie sypie..?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vW passat 1.9 TDi 2004 Alternator sie sypie..?
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post vW passat 1.9 TDi 2004 Alternator sie sypie..?
Witajcie.
Znow ja i znow nieszczesny ''Soltys''. Tym razem alternator sie buntuje. Po odpaleniu dzwiek jakby go zazynali ale tlyko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu jazgot ustaje. Nie wiem teraz czy lozyska poszly sie ''strzylac'' czy to male sprzegielko (wolnobiezka) ktore juz kiedys bylo wymieniane poszlo..?

Dodam ze czasami na wolnych pokazuje sie kontrolka ladowania i wyswietla napis na zegarach : Alternator service.

Postaram sie wkleic filma jutro z tym dzwiekiem.

Roman Ty jak zwykle masz dobre typy heh. Wolnobiezka sama czy rwac lozyska?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 5:06, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Odpal,jak będzie gwizd polej wodą z butelki po pasku i wolnym kole alternatora jak ustanie to ściąg pasek i sprawdzisz,może być koło alternatora,pasek za luźny,lub przycina się napinacz paska lub założony za długi pasek.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 9:43, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak sprzęgiełko padło to przeważnie napinacz skacze


Post został pochwalony 1 raz
Nie 10:57, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
tulejka alternatora na 99%. z tad tez problemy z ladowaniem bo szczotki juz nie siegaja i stad tez piszczenie.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 16:28, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman lalem woda po pasku i ustalo na chwile po czym znow wrocilo i tak kilka razy. Pasek nie jest za luzny, napinacz skacze minimalnie (drga)
Pasek nie byl wymieniany juz chwile wiec za dlugi napewno nie jest.

Rawracer mowiac tulejka masz na mysli wolnobiezke czyli to kolko co po nim smiga pasek czy lozyska wewnatrz alternatora?

Mysle ze zaczne od wymiany paska


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:48, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
boss22 napisał:
Roman lałem woda po pasku i ustało na chwile po czym znów wróciło i tak kilka razy. Pasek nie jest za luźny, napinacz skacze minimalnie (drga)
Pasek nie był wymieniany już chwile wiec za długi napewno nie jest.

Rawracer mówiąc tulejka masz na myśli wolnobieżne czyli to kolko co po nim śmiga pasek czy łożyska wewnątrz alternatora?

Myślę ze zacznę od wymiany paska

No to jak ci ustaje po polaniu wodą to jest oznaka że pasek się ślizga po kole alternatora.Jak nie był dawno zmieniany a nie ma osłony pod silnikiem sprawdź w rowkach paska czy nie ma powbijanego piasku też daje puślisk po kołach.Założyć odpowiednią długość paska sprawdzić koło alternatora i będzie chodziło.Łożysko jak by było uszkodzone dawno by się rozleciało przy takich obrotach alternatora.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 19:25, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman59 napisał:

No to jak ci ustaje po polaniu wodą to jest oznaka że pasek się ślizga po kole alternatora.Jak nie był dawno zmieniany a nie ma osłony pod silnikiem sprawdź w rowkach paska czy nie ma powbijanego piasku też daje puślisk po kołach.Założyć odpowiednią długość paska sprawdzić koło alternatora i będzie chodziło.Łożysko jak by było uszkodzone dawno by się rozleciało przy takich obrotach alternatora.


Tak tez musialo byc Romanie specjalisto. Wzialem WD40 szmatke i heja. Poczyscilem pasek po wewnetrznej jak i zewnetrznej stronie i cisza! Pasek niestety bedzie musial byc zmieniony bo i tak zauwazylem ze zaczyna strzepic na krawedziach wiec mysle ze jego wymiana zalatwi sprawe na dobre. Dzieki serdeczne Roman!!
Rowniez dziekuje Wszystkim za pomoc!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Nie 19:54, 16 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie 19:53, 16 Cze 2013 Zobacz profil autora
brzdac10
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
WD na pasek to raczek kiepski pomysł bo nei ma on byc tłusty Razz


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:32, 17 Cze 2013 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
brzdac10 napisał:
WD na pasek to raczek kiepski pomysł bo nei ma on byc tłusty Razz


wiem, ale poki co pomoglo do wymiany na nowy miejmy nadzieje ze posmiga. Auto idzie na sprzedaz tak czy siak i wyobrazcie sobie ze nikt w USA nie chce diesla!!!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:58, 17 Cze 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
I nie dziwie się im wcale .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:53, 17 Cze 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jankesy by diesla chcieli ale z 6 -tką z przodu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:18, 17 Cze 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
U nich to muszą być wozy co mają po 3 tony pojemności 6 litrów w górę i mocy 100 koni i momentu z 500nm żeby to rozchulać .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:39, 17 Cze 2013 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
soviet100 napisał:
U nich to muszą być wozy co mają po 3 tony pojemności 6 litrów w górę i mocy 100 koni i momentu z 500nm żeby to rozchulać .


Taa... Tutaj 3,5 litra benzyna V6 to na porzadku dziennym heh. 2.5 litra 4 cylindry to dla biednego studenta co musi na paliwie oszczedzac Very Happy Very Happy

Moj boss kupil sobie ostatnio GMC Sierra (pickup) nowke, tak zeby taka nieduza lodz sobie pociagnac w lecie nad wode. 6.6 litra V8 w dieslu i ''tylko'' 450 koni heh. Jak tym depnalem to pierwsza setke zobaczylem po 6.5 sekundy heh.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Śro 0:35, 19 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Śro 0:30, 19 Cze 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin