Autor |
Wiadomość |
passat
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
VW Passat B3 1.8 ABS 5S +LPG Problem z silnikiem? |
|
Witam.
Posiadam VW Passata B3 1.8 plus LPG rocznik 1993. I mój problem polega na tym, iż samochód odpala normalnie (benzyna) pochodzi trochę na 900 obr/min po czym gaśnie. Jeśli chcę, aby silnik chodził, w sensie działał, muszę szybko i do samej podłogi pompować gazem w tedy powoli, powoli łapie obroty i wkręca się. Gdy jednak przytrzymam pedał gazu w podłodze, to traci obroty i gaśnie. Wie ktoś z Was, w czym moze tkwić problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:46, 18 Sty 2012 |
|
 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
a na gazie chodzi normalnie czy tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:31, 18 Sty 2012 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przy takim zimnie i mrozie chcesz żeby ci od razu chodził? masz jedno punktowy wtrysk powinien pochodzić na automatycznym ssaniu a jak go nie ma to trzeba zmienić czujnik a nie od razu butować.Pompowanie pedałem nic nie daje bo nie ma pompki przyśpieszenia i paliwa nie wszczykuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:39, 18 Sty 2012 |
|
 |
passat
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Na gazie jest to samo. O to chodzi, że takie coś stało się nagle. Silnik bym rozgrzany, miał 90 stopni. Dojeżdżałem do skrzyżowania i nagle zgasł, i następna jazda odbywała się na lince holowniczej. Gdy go odpalę, to pochodzi z kilka sekund na tych 900 obrotach po czym gaśnie. Następne odpalanie nic nie daje, dopóki nie zacznę pompować pedałem gazu. Gdy odpali, i zdejmę nogę z gazu gaśnie. Musze właśnie szybko wciskać pedał gazu w podłogę, w tedy silnik chodzi, i właśnie powoli, a powoli się wkręca, i jakoś tam silnik pracuje. Czasem jak mu się zachce, zacznie łapie ładnie obroty i nie muszę pompować gazem, wystarczy, że go przytrzymam w podłodze, jednak za jakiś czas obroty spadają i znów muszę ciskać pedałem gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 1:40, 19 Sty 2012 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
może sprawdź silniczek krokowy albo go wyczyść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:30, 19 Sty 2012 |
|
 |
passat
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A gdzie on się znajduje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:36, 19 Sty 2012 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Taka czarna puszka przy przepustnicy do której przychodzi wtyczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:24, 20 Sty 2012 |
|
 |
kojot1982
Nowicjusz

Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opole Płeć:
|
|
|
|
Witam serdecznie ja również mam ten problem od 2 dni, dzisiaj czyściłem cały wtrysk i bez rezultatu. możne coś zamarzło? Proszę o pomoc pilnie potrzebuje samochód.Acha krokowy wyglądał ok a czy można go jakoś wyregulować? Szwagier mi jeszcze doradził zmienić świece. 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kojot1982 dnia Pon 23:47, 06 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 23:20, 06 Lut 2012 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
Tak jak kolega Roman pisał sprawdzcie ten czujnik dwupinowy odpowiedzialny za ssanie, on jak jest uwalony to sa podobne objawy. Krokowego się nie reguluje a świece swoją drogą możesz zmienić, jak ich wogóle nie wymieniałeś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Wto 8:52, 07 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 8:49, 07 Lut 2012 |
|
 |
kojot1982
Nowicjusz

Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opole Płeć:
|
|
|
|
O jaki czujnik chodzi bo jak od temperatury toja mam 4 piny i jak dobrze wiem to wszystkie silniki ABS ta maja.U mnie się dzisiaj poprawiło chodziarz nic nie dłubałem, ale przy wciśnięciu pedału do końca jest trochę mulaty, możne faktycznie coś zamarzło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:11, 07 Lut 2012 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
Tam powinieneś mieć czujnik cztero pinowy do wskazań temperatury i w pobliżu niego dwu pinowy o ten właśnie chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:09, 08 Lut 2012 |
|
 |
kojot1982
Nowicjusz

Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opole Płeć:
|
|
|
|
Witam. PO wymianie świec ,filtra powietrza ,regulatora napięcia (bo już slabo ładował i szczotki do bani) bez zmian. Czujnika dwupinowego niema. Zauwarzylem ze kiedy jadę na paliwie i włączy się gaz jest ok ale s powrotem to jakby go zalalo i dzieje sie tak jak pisalem powyzej.w sumie to coś z paliwem jest coś nie tak,może jeszcze filtr paliwa albo krokowy już sam nie wiem.jak naprawie dam znać.Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:30, 13 Lut 2012 |
|
 |
Paciak
Mechanior

Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ja bym sprawdził filtr paliwa plus ew. cisnienie paliwa, sprobuj przed odpaleniem właczyć kluczyk (bez uruchomienia rozrusznika) policzyc do 3 wyłączyć, powtórzyć to ok 4 razy i wtedy odpalać czy bedzie jaka kolwiek róznica. Jesli nie , to moze cos nie tak z wtryskiem? moze juz ma dosc a zima mu pomogła w przycieraniu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pon 22:45, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:42, 13 Lut 2012 |
|
 |
kojot1982
Nowicjusz

Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opole Płeć:
|
|
|
|
Po dwóch dniach postoju zauważyłem ze pedał gazu jest luźny tak jakby coś trzymało przepustnice a linka jest dobrze naciągnięta. Moze to mec coś wspólnego z niedomaganiem mojego paska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:04, 15 Lut 2012 |
|
 |
kojot1982
Nowicjusz

Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opole Płeć:
|
|
|
|
Witam . Po paru dniach walki doszedłem ze zepsuł się czteropinowy czujnik temperatury i prawdopodobnie sonda-lambda (jeszcze orginal a przejechane 250000km). Kto ma taki problem niech po prostu odłączy czujnik. Serdecznie pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:58, 22 Lut 2012 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ameryki nie odkryłeś bo ci pisali o czujnikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:24, 23 Lut 2012 |
|
 |
|