Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw passat b5 ściąga w prawo

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw passat b5 ściąga w prawo
Autor Wiadomość
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post vw passat b5 ściąga w prawo
Kupiłem 4 nowe opony zimowe + 4 uzywane felgi stalowe i jak założyłem to ściąga mi cały czas w prawo
jak jade idealnie równą drogą to jak puszcze kierownice auto skręca w prawo i kierownica sie prostuje i zeby jechac prosto musze skręcic kierownica ok 2cm w lewo i tak kierownice cały czas trzymać bo jak puszcze to sie prostuje i auto jedzie w prawo
na letnich czegoś takiego nie było!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:29, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
We wszystkich oponach dobre ciśnienie? Felgi proste? Wyważone dobrze koła?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:35, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ciśnienie ok, opony nowe, felgi używane ale proste, wyważone ok odchyłki były rzędu 5-20g, max 25g to chyba ok?
odrazu jak zamontowalem zimowe to auto ciągnie na prawo i kierownica sie prostuje
ja musze skręcić w lewo o ok 2cm i jątrzymać tak skręconą to jedzie prosto jest to męczące z tego powodu ze musze ją trzymać
a jak wjechałem na droge z kocich łbów to musiałem ją trzymać z siłą 2 krotnie większą i ściąganie jest jeszcze mocniejsze
na letnich auto jechało prosto nie ściągało


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:54, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź zawieszenie,zbieżność, po ilu km nowe opony się dopiero wywarza.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:33, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
po ilu sie wyważą? km?
zbieżnosć rok temu mi ustawiali i nic nie pomogło ale po ustawieniu zbieżności zamienili mi kola przednie miejscami cale kola z felgami aluminiowymi i po tym przestalo ściągać na letnich bo wcześniej ściągało tak samo na letnich jak aktualnie na zimowych


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:38, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To tu też zamień miejscami i zobaczysz chyba ze są kierunkowe ale tylne daj do przodu i zobaczysz.Ale kłopot już z tym miałeś.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:27, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
no ale są kierunkowe zresztą felgi i opony są ok bo opony są przeciez nowe! nowiutkie nie bieżnikowane tylko nówki a felgi tez wg mnie są ok ale uzywane
na letnich tak samo ściągało, ustawili zbieżność i przestało ścinać przednie opony na zewnątrz bo wcześniej ścinało ale ściąganie znikło dopiero po zamianie kół przednich miejscami lewa na prawą
ale dlaczego na letnich nie ściąga a na zimowych ściąga?
i zeby jechac prosto musze trzymac kierownice skręconą w lewo
na letnich ściąganie występuje jedynie jak jade po dziurach a na zimowych występuje nawet przy równej drodze a po dziurach 2 krotnie bardziej ściąga


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:33, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo zimowe mają lepszą przyczepność i niedociągnięcia w zawieszeniu wychodzą.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:51, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
aha ale dlaczego na letnich takze tak samo ściągało a jak ustawilem zbieżnosc to nic nie dalo a po wymianie lewej na prawą problem calkowicie znikł?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:58, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Mason
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

Post
a jakie to auto i jaki typ zawieszenia z przodu?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:27, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
To geometria zapewne + rożne cisnienie w oponach po obu stronach samochodu.

O cisnieniu tu mozesz poczytac:)
http://www.umserwis.fora.pl/mechanika-pojazdowa,2/prawidlowe-cisnienie-w-ogumieniu,4070.html





sorry, ale nie mogłem sie powstrzymac:)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 2:32, 25 Lis 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
vw passat b5
a moze Ci mechanicy są jacys nie tacy?
oni mi ustawiali zbieżność a nie geometrie za 40zł na takie lasery a wczesniej zablokowali kierownice i wg mnie ustawiali tylko przód względem tyłu


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:18, 25 Lis 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
ref


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:40, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
jeżeli moge sie podpiąc pod temat to jedz tam gdzie zrobią kompletna geometrie ,oczywiście po wcześniejszym przetrzepaniu zawieszenia KONKRETNIE tyłł i przód
tył ma bardzo duży wpływ na prowadzenie pojazdu
wystarczy mała odchyłka jednego z kół trylnych w + lub - i masz sprawe jasną
przede wszystkim jak robili zbieżność to kiera ma byc prosto i koniec ,i niema prawa ściagać
zwłaszcza ze nowe opony ,a na starych było git
taki pojazd nawet na lampach ustawisz i musi być wpożo ,jeżeli chłopcy się przyłoża
ja czasem poświecam nawet 2 h bo kogo obchodzi że auto jest po dzwonie
ma być dobrze i koniec ,w końcu klient za to płaci
ciśnienie sprawdzasz na good morning
opony moga mieć wpływ ale tylko w tedy gdy sa zamienione strony ,bo każda inaczej sie dociera ale z tego tez da sie wybrnać
felgi raczej beda wpadac w wibracje i przenośic to na kiere i bude


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:18, 10 Gru 2010 Zobacz profil autora
jan4426
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
czyli nie mozna opon przekladac
podobno trzeba po ilus tam km przekladac kola przód na tył, na skos lub lewe na prawe
a asymetryczne spokojnie przeloze lewe kolo na prawe i odwrotnie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:00, 10 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
asymetryczne przełożysz tylko pamietaj o wew. i zew. str opony jest opisana
czytałem o zamianie miejsc opon ale nigdy tego nie stosowałem
jak sądzisz dlaczego gumiarze OPISUJĄ OPONY
///ŻEBY KLIENT PO WYMIANIE OPON NIE ZAWRACAŁ IM GŁOWY////ze ściąga i to ich wina


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:14, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Temat zamykam!


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:58, 19 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin