Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Polo 1.9D [6N1]

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Polo 1.9D [6N1]
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post VW Polo 1.9D [6N1]
Kupiłem sobie w/w trupa.

Problem polega na tym ze po 2tygodniach jazdy okolo 6tys km. ze skrzyni nagle wylał się cały nolej. Po zalaniu nowego aby zobaczyć skąd wyciekł okazało sie ze cieknie od strony sprzęgła (uważam ze zimering na wałku) i z półosi lewej. Po przejechaniu się kawałek skrzynia strasznie wyje a teraz dodatkowo tak jakby wybijała bieg ale po chwili znów go włączała bez zadnej pracy z mojej strony... (wrzucał 1 jade ciągle i nagle bach nie chce jechać a po chwili bach i znow jedzie:O) nie wiem co się dzieje miał ktoś taki przypadek opłaca się rozbierać skrzynioe czy jedynie nowa używka?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Śro 17:50, 30 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 18:01, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
zalezy od ceny...mysle ze nie bedzie jakos strasznie wysoka... ja bym szukal uzywki... pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:59, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
mrado
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja szukałbym w allegro, podjechałbym do najbliższego miejsca i koniecznie kazał ją rozkręcić żeby ocenić stan. Warto narzekać i negocować cenęWink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:04, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zajechany dywerencjał (przekładnia orbitalna) Nie ma co remontować wszedzie opiłki metalu... koszt nie jest mały bo 1000zł za skrzynie trzeba dać.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:19, 30 Lis 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Dodam ze mi rozwaliło obudowe od strony sprzęgłaWink

Teraz pytanie od czego koło jednomasowe (bo mam dwumasa luzy poprzeczne i wzdłużne) jutro zerkne na oznakowanie silnika ale podejżewam AEF (Polo 6N1). I pytanie 2 podpasuje jakąś inną skrzynie (mam na linki rozrusznik z przodu)? Bo nie wiem czy sens jest w przekładaniu całych bebechów...

Kolene pytanie temp silnika podczas jazdy nie przekracza 75-80*C termostat do wymiany czy coś jeszcze? Dodam ze na postoju nagrzeje się do 90*C i włącza się wentylator.

Gdzie znajduje się opornica wentylatora wewnętrznego? Da się wlutować opornik czy cała do wymiany?

niskie obroty wynoszą powyżej 1000 na lince nie da się zmniejszyć jest jaką metoda zeby zmniejszyć te obroty do standardu 800ob/min. Vagiem coś zdziałam czy nie? Ssanie dobrze działa a więc czujnik temperatury odpada. A może to normalne w tych motorach?

Pozdrawiam

Edytowałem nazwe tematu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Śro 18:02, 30 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 17:49, 30 Lis 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
mrado napisał:
Ja szukałbym w allegro, podjechałbym do najbliższego miejsca i koniecznie kazał ją rozkręcić żeby ocenić stan. Warto narzekać i negocować cenęWink

Już to widzę jak rozkręcają Wink

Koszt używki to 200-500 zł w zależności od sprzedawcy bo stan to loteria.
Sprawdź czy biegi wchodzą z "klikiem" i nie wyskakują przy kręceniu przekładnią i czy skrzynia nie wydaje niepokojących dźwięków.
Sprzęgło kup raczej nowe bo przy wymianie to tylko raz robota.

Jeżeli to "zwykły" diesel to regulacja wolnych obrotów :
- na pompie masz dwie śruby ( poziomo) przy cięgnie gazu jedna to regulacja dawki startowej ( o nią opiera się cięgno gazu w spoczynku) druga to obroty maksymalne,
- z boku pompy ( pionowo pomiędzy głowicą a pompą) obroty z przestawnikiem ( ssaniem ) i bez niego,
- pionowa za pompą ze sprężynką to regulacja wolnych obrotów ( dopiero gdy jej kręcenie nie powoduje obrotów wymaganych to kręcimy śrubkami z drugiego myślnika, czasem trzeba ruszyć nawet pierwszy myślnik ale to po " tiunerach" z podwórka).

Mam nadzieję że zbytnio nie zamąciłem tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:51, 30 Lis 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprzedaj mi skrzynie za 200złWink Życze powodzenia za 650 zł to minimum... Dzisiaj ją rozkręce bede wiedział co jest nie halo. Sprzęgło nowe:) Ok pytałem o koło zamachowe jednomasowe bo chce wywalić z niego dwumasa bo ma luzy poprzeczne i wzdłużne.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:24, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
z tym kolem zamachowym to musialbys poszukac na forum VW. Pewnie juz ktos to ogarniał. Mysle ze chetnie Ci pomogą. Skrzynia w takim razie uzywka, albo po regeneracji. Niewiem skad jestes ale gdzies pod Krakowem regenerują z tego co wiem. Co do obrotów problemy z wentylatorem wew to opornik na 80% jest kolo dmuchawy i wydaje mi sie ze da sie go wlutowac - pewien nie jestem dlatego te 80% Smile Co do obrotow to zobacz na vagu jaka masz temp cieczy i porównaj np z temp na wskaźniku. Odpal auto jak jest zimne i zobacz czy chłodnica nagrzewa sie odrazu czy najpierw silnik dochodzi do powiedzmy 88 stopni, otwiera sie termostat i potem chłodnica jak powinno byc. pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:42, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Skrzynię do Golfa 3 1.9 D kupiłem za 200zł więc się da. Oddam Ci zdemontowaną za 199, ma tylko jeden feler bo na 5 biegu przy 90km/h ma 2800obr/min więc na bank jest od benzyniaka i wybierak sterowany dźwigniami a nie linkami jak u Ciebie.
Pisząc poprzedni post chciałem Ci pomóc, bo myślę że po to spotykamy się na tym Forum Smile
Pozdrawiam ATF


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:01, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
szukaj o td pasuje


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:51, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zubi1990 napisał:
szukaj o td pasuje


Ale jakiego TD? Czy wieniec na rozrusznik bedzie się zgadzał i frez na tarczy..

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:00, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin