Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW Polo II 91r Problem z ssaniem

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW Polo II 91r Problem z ssaniem
Autor Wiadomość
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post VW Polo II 91r Problem z ssaniem
W momęcie uruchomienia silnik pracuje wolno i szarpie musze dodać troche gazu żeby silnik nie zgasł.Po około 30 sekundach wolne obroty zaczynają się stabilizować w miarę nagrzewania,ciepły silnik pracuje normalnie jednak minimalnie faluje.A zaczeło się od tego jak silnik w czasie jazdy kilkakrotnie na moment się wyłączył i na drugi dzień wystąpił w/w problem.Pomiar oporności czujnika ssania wykazał 420om na zimnym silniku 230om na gorącym silniku.Jak wyciągnołe kostkie elektryczną z czujnika przy pracującym zimnym silniku to obroty stawały się równe przy gorącym nie było różnicy natomiast rozłączenie sondy lambda nie powodowało żadnych zmian ani na zimnym ani na gorącym silniku.Na jednym z forum wyczytałem że przestawienie aparatu zapłonowego dało pozytywny efekt ale ja na tym ustawieniu zapłonu jezdziłem i nie było problemu.Może ktoś zna sposób na lokalizacje usterki?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:41, 29 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
A co to w ogóle za silnik??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:50, 29 Lis 2011 Zobacz profil autora
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Jednopunktowy wtrysk AAU 1043cm3 po przebiegu 240000km w/g licznika i nie bierze oleju zawory hydraulicznie sterowane.Silniczek krokowy jest raczej dobry bo po odłączeniu od niego zasilania wolne obroty spadają i silnik pracuje nierówno.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:44, 30 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
pali na wszystkie?? Jak tam z czujnikiem temperatury?sprawdzony


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:59, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Pali na wszystkie cylindry,czujnik temperatury {niebieski}zimny silnik 400om gorący okolo 200om.Jak dobrze pamiętam to przy zimnym silniku po włączeniu zapłonu silniczek krokowy otwierał przepustnice a teraz po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje.Na wtyczce od silnika krokowego jest na jednych stykach napięcie akumulatora [około11.5V] ale na innych jest 0V.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:12, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przeczyść potencjometr przepustnicy może zabrudzony.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:24, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Potencjometr przepustnicy już czyściłem,bez rezultatu.Ciągle chodzi mi po głowie że przyczyną może być silniczek krokowy bo jak już pisałem to zauważyłem że przy włączonym zapłonie na zimnym silniku uchylała się przepustnica a teraz się nie uchyla .Jak dodam troszke gazu to zapala i silnik pracuje.Żeby pracował bez trzymania gazu to musze poczekać aż sie nagrzeje silnik do około 50 stopni,potem już pracuje bez problemu.I nie wiem skąd silnik krokowy dostaje zasilanie i czy to napięcie powinno być na wyjętej wtyczce po włączeniu zapłonu.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:50, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
po włączeniu zapłonu powinno byc napiecie.. on jest 3 pinowy czy 4 pinowy??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:02, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
4-pinowy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:45, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ja bym spróbował podmienic ten silniczek... moze cos mu dolega..


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:44, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak tylko się upewnie że przyczyną usterki jest silniczek to go wymienie.Jak tylko usunę usterkie to napisze co było powodem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:28, 04 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin