Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW T4 1994 AAB 2.4 D. Dziwna utrata piątego biegu.Pomocy

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW T4 1994 AAB 2.4 D. Dziwna utrata piątego biegu.Pomocy
Autor Wiadomość
Gość







Post VW T4 1994 AAB 2.4 D. Dziwna utrata piątego biegu.Pomocy
Witam, ubiegłą środę jechałem po betonowych płytach, były wstrząsy i gdy wyjechałem na normalną drogę , lewarek skrzyni biegów zaczął ciężko chodzić i nie dało się wbić 5 biegu, dojechałem do domu i na warsztat, mechanik poruszał wodzikami, nasmarował miejsca w którym łączą się wodziki, coś poustawiał i piąty bieg się pojawił, ale do wieczora w niedziele, kiedy wjechałem prawą stroną na krawężnik i zjechałem nie było już 5 biegu i lewarek ciężko chodzi tak jakby z prawej strony coś go naciskało. Pomocy , bo nie wiem co wymieniać, dziś już wymieniłem kulki plasktikowe i gumowe na skrzyni. nic nie dało. oraz znajomy co handluje używanymi częściami do t4, mówił że objawy stracenia 5 biegu w 2,4d są takie: szum przy jeździe na 5 biegu, oraz wyskakujący 5 bieg, ja tego nie miałem. Co się mogło stać z moją skrzynią biegów??
Wto 11:11, 16 Cze 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Mysle ze cięgiełka znów sie poprzestawiały. Najlepiej wymien całe cigna wraz z mocowaniami:)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:53, 17 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Dzięki, zgadza się, wczoraj rozebrałem skrzynie i 5 bieg ok, wodziki i kaseta lewarka nawala, mam już 5 bieg, ale ciężej wchodzi. jeszcze będę działał pod autem ,może ten lewarek z kasetą wymienię . pozdrawiam
Śro 21:42, 17 Cze 2009
Gość







Post
najgorsze to że musisz wyjąć zbiornik paliwa , i jak zwykle pękło mocowanie całego lewarka właśnie w miejscu gdzie wchodzi kij. jak juz wyjmiesz to ustrojstwo to obejzyj dokładnie bo pęknięcia na pierwszy rzut oka zazwyczaj nie widać .
Śro 22:46, 17 Cze 2009
Gość







Post
OK, dzięki za podpowiedz zrobię to , pozdrawiam
Pią 13:01, 19 Cze 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin