Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[VW T4] Hamulce

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[VW T4] Hamulce
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post [VW T4] Hamulce
witam was wszystkich po długiej przerwie.

Praca inna niż mechanik nie pozwala na razie z korzystania z forum. Dobra mniejsza o to.

Podjęłem się roboty T4 z 93r 2,4D miałem wymieć linki recznego, zobaczyć w jakim stanie są szczęki. Po zdjęciu bebna okazalo się ze cieknie także cylinderek. Nie można było od niego wykręcic przewodu hamulcowego a więc kupiłem nowy przewód nowy cylinderek (lewe koło). Szczeki były w miare a więc zostawiłem. Po zamontowaniu wszystkiego okazuje się ze pedał hamulca wchodzi do samego końca (odpowietrzony układ). Ręcznego jak nie było tak nie ma, podejżewam szczęki do wymiany jednak (samoregulatory sprawne). najbardziej chodzi o ten hamulec nożny zrobiłem tak zeby powietrze nie dostało się do innych kół i napewno w tylnym prawym powietrza nie było bo odpowietrzałem. Przodu nie odpowietrzałem bo po pierwsze wydaje mi się ze nie miało jak dotrzeć tam powietrze a po 2 nie moge odkrecić odpowietrzników (teraz moczą się w WD-40). Pedał zachowuje się jakby coś gdzieś przepuszczało a więc stawiam na pompe hamulcową ale niby od czego miała by ona się rozczelnić? (pedał na odpalonym silniku powoli wchodzi do podłogi). Co o tym myslicie?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Wto 15:33, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 9:59, 12 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
na pewno dolewałeś nowego płynu i mogłeś "wypłukać"pompę i porostu przepuszcza


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:58, 12 Kwi 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam. Przeważnie po wymianie cylinderka z tyłu zawsze odpowietrzam cały układ bo gdzieś ginie ciśnienie w układzie. Ponadto warto sprawdzić średnicę bębna bo mogą być zużyte i nigdy nie uzyskasz ciśnienia w układzie (zużyte bębny i szczęki). Dopóki chodziło to było ok.Odpowietrz wszystkie koła i zobacz co wyjdzie. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:14, 12 Kwi 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Myślę że trzeba też wyregulować szczęki ręcznie tak żeby była mała przestrzeń pomiędzy bębnem a szczęką.
Objaw wpadania hamulca wskazuje na przepuszczającą pompkę.
Spróbuj odpowietrzyć cały układ, jeżeli pourywasz odpowietrzniki to przecież nie Twoja wina nie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:31, 13 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Kiedys mialem taki problem w golfie III takie same objawy. okazoło sie ze po wyregolowaniu szczek recznie wszystko wrociło do normy ,niby sa samoregulatory ale poprawnie nie dzialaly..


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:22, 13 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin