Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW touran 2,0 TDI

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW touran 2,0 TDI
Autor Wiadomość
Gość







Post VW touran 2,0 TDI
Mam problem zawsze rano kiedy zapalam silnik mam kłopot wydaje mi się że zbyt długo musi kręcić rozrusznik a powinno być tak pyk i już . Potem już jest w porządku za drugim i następnym razem.
Świece żarowe nówki bosh. Gdzie mam dalej szukać ???
Pomocy bo mnie żona zje że kupiłem bubla
Czw 14:57, 27 Wrz 2007
Gość







Post
sterownik silika jest zepsuty ... mialem juz kilka takich przypadkow
Sob 15:11, 21 Lut 2009
Gość







Post
Sterownik silnika ??? to jakaś część elektroniczna ??? ile to cudo kosztuje ??
dzięki bardzo nza informacje
Pozdrawiam
Sob 16:57, 21 Lut 2009
Gość







Post
a czujnik temperatury ?? jak długo ci grzeja swiece ?? a probowałes kilku krotnie zagrzac swiece ?? zobacz czy jak zagrzejesz kilku krotni czy bedzie lepiej
Sob 18:59, 21 Lut 2009
Gość







Post
zauważyłem że gdy czekam do momentu jak zgaśnie kontrolka świec ok. 3 s. to pali jeszcze gorzej,. Gdy przekręcę zapłon od razu to jakoś lepiej ale to nie to
Nie 9:00, 22 Lut 2009
Gość







Post
sterownik silnika to komputer ktory steruje praca podzespolow silnika i ogolnie calym silnikiem nie kupuje sie tego tylko naprawia .. nowy moze kosztowac ok 3000-3500 zl
naprawiaja takie sterowniki w Suchodółce i najlepiej jak pojedziesz tam autem ...
Nie 23:43, 22 Lut 2009
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
A co wy od razu z tym sterownikiem,podłączyć go pod komputer i będzie jasność w temacie co jest grane,odczytać parametry bieżące czujników.Może jest spadek napięcia za duży przy rozruchu,nawet coś się dzieje z rozrusznikiem, że mu brakuje mocy przy starcie zimnego silnika,itp.A poza tym to jak długo trzeba go kręcić aby odpalił?Niestety to nie stary poczciwy diesel że pyk i działa,nowsze silniki już takie nie są,potrzebują troszkę więcej czasu,pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BenyBenito dnia Wto 3:25, 24 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Wto 3:15, 24 Lut 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin