Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
w203 jakas ...puszka pandory

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
w203 jakas ...puszka pandory
Autor Wiadomość
Marti
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post w203 jakas ...puszka pandory
Jestem nieszczesliwym posiadaczem mercedesa w203 220cdi 2003 rok automat.
Mam problem z obrotami w tym aucie do 1000 obrotow samochod przygasza co jakies 8 sec.
Problem ten pojawia sie okolo 30 sekund po odpaleniu go z rana. Po przekroczeniu 1000 obrotow samochod pracuje normanie no moze troche przykopca. Gdy kupilem ten samochod mial tryb awaryjny spowodowane to bylo nagarem ktory zablokowal klapy w kolektorze ssacym i problemem z przeplywomierzem. Klapy zostaly otworzone i usuniety blad a przeplywomierz zmieniony ale pozostal jednak problem z przygaszaniem. Postanowilem pozbyc sie klap raz na zawsze i usunalem je z kolektora zaslepiajac miejca po osiach. Problem jednak nie ustapil. Owa przypadlosc czasami zanika gdy skrzynia biegow jest ustawiona na P lub N co mysle wynika z faktu, ze skrzynia tak i resza podzespolow (alternator, kompresor od klimatyzacji) stawiaja jakis niewielki opor ktory sumarycznie do tego sie troche przyczynia. Po wyjeciu klap ponownie udalem sie do stacji w ktorej samochod zostale podlaczony do urzadzenia diagnostycznego ktore nie wykrylo bledu zwrocono jednak uwage na slabe wyniki wtryskiwacza numer 1 co mnie zaskoczylo gdyz wykonywalem probe przelewowa i wszystkie wtryskiwacze wypelnialy pojemniki rowno. Posluchalem jednak rady i wymienilem ow wtryskiwacz na regenerowany lecz i ta proba nie dala efektu. Postanowilem zasiegnac porady w innym zakladzie ktory ma nazwe mercedes specialist. Owszem na parkingu przed firma stalo wiele aut ze znakiem mercedesa lecz i oni okazali sie malo pomyslowi sugerujac, ze wtryskiwacz nr2 nalezy wymienic. Po wymianie okazalo sie, ze owa przypalosc nadal ma miejsce wiec powrocili do starego wtryskiwacza. Teraz winia za spadek obrotow kompresor od klimatyzatora. Po tej porazce z wtryskiwaczami nie wiem co juz zrobic ....
Dodam jeszcze, ze funkcja podgrzewacza silnika jest wylaczona.

Wielce jestem wdzieczny za podpowiedzi gdyz moje wielokrotne opadanie rak sprawilo, ze mam je chyba o 20 cm dluzsze (oczywisci to zart)

dziekuje ...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:25, 25 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wygląda na to że ma małą dawkę jak jest zimny,funkcja podgrzewania silnika jest wyłączona to może jest zrobione że jest zawsze ciepły?,bo powinien chodzić na ssaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:40, 26 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin