Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Warszawa/Mazowiecki - Konkretny Swap

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Warszawa/Mazowiecki - Konkretny Swap
Autor Wiadomość
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post Warszawa/Mazowiecki - Konkretny Swap
Jestem z Warszawy... Very Happy
Jako że mam spory sentyment do mojego auta i niemam zamiaru nikomu go oddawać a tym bardziej przerabiać na żyletki zacząłem się zastanawiać co można by zrobić aby mój Passat b3 zrobił się trochę ciekawszy.
Nie interesuje mnie zakładanie żadnych lamino-shitów ani zakładanie HIDo-oślepiaczy lub lusterek M-look bo nie mam M-power-ki.
Pomyslałem o radykalnych przeróbkach mechanicznych.
Brałem pod uwagę kilka możliwości. Zakupienie okazyjnie jakiegoś angola ( też B3 ) z VR-em pod maską i przełożenie całego układu napędowego.
Mój przyjaciel nadal ma cały napęd od Swojej e36 ( silnki 1.8 ) automatyczna skrzynia, wał , dyfer, półosie.
Na koniec możliwośc która nie dawała mi spać przez pierwszy tydziń a mianowicie 150 konny silnik 1. turbo z aut grupy VW.
Każda z tych możliwości ma swój potencial ale nadal jestem najbardziej skłonny wybulic kase na ostatnia możliwośc.
....i tu pytanie czy znacie FACHOWCA który ogarnął by ten temat ?!
Dobrze by było gdyby był z okolic mazowieckiego.Prosze o wszelkie sugestie i nie negowanie mojego pomyslu. Wszystkie za i przeciw prosze kierować tutaj oraz ew. koszta Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:11, 31 Sie 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Budziniak szanuje Cie i podziwiam takich ludzi!
VrR nie bedzie dobrym wyborem:)Ładuj 1.8T i masz marzenie autko.Silnik ogarnięty w 100%.Bardzo podatny ma mody.Specjalistów też znajdziesz w całej polsce.Na PW podam Ci linka do innego forum.Tam napewno Ci ktos poda namiary.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:55, 31 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Oj tam odrazu podziwiam...poprostu zakochany jestem w tym samochodzie. A za linki dziękuje na pewno się przyda.
Czy ktos ma jeszcze jakieś uwagi lub z własnego doświadczenia/słyszenia wie co moze sprawi mi trudnośc w uporaniu sie z tym projektem...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:20, 31 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Z tego co się dowiedziałem w necie to w moim aucie można by zamontowac taki silnik ale podłużnice mogły by nie wytrzymać trzeba by je porządnie obspawac i może coś by z tefgo wyszło... ciąg dalszy nastąpi


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:59, 02 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Jezeli celowałbys w moc +300km to i tak polecam obspawac całą bude.Nie zapominaj że razem ze zmianą silnika na mocniejszy trzeba zmienic hamulce a nawet jak potrzeba to zawieszenie.Duuzo rzeczy wyjdzie w ''praniu'' ale efektem bedzie mega banan na Twojej twarzy:)
Pozdrawiam i powodzenia.Opisuj ten projekt na forum:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:21, 02 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
O wzmocnieniu hamulcy to ja myślałem zanim pomyślałem o innym silniku.
Wydaje mi się że passat z silnikiem VR6 wyły by w miarę . Chodź z drugiej strony w Inter Cars są dostępne zestawy hamulcy i do mojega afta jest taki zestawik za bagatela 15 tysi Very Happy

Zawiecha to albo gwint albo zestaw sportowe amory plus krótsze springi.

do zastanowienia mam jeszcze sporo czasu bo większe pieniadze zdobęde dopiero w styczniu.
Ale najlepsze jest to że mało jest takich Passatów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:37, 03 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie wiem...ja napewno bym tam nie ładował VR6.Tylko 1.8T.
VR6 sa jednak awaryjne i nie tak podatne na mody.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:20, 03 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Źle się wypowiedziałem chodziło mi o hamulce z wersji VR6 Smile
Projekt jest w fazie obmyslania wszystkich szczegółów i oblicznia wszystkiego a troszke tego jest


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:27, 05 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin