Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wyciek oleju Mercedes 207D

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wyciek oleju Mercedes 207D
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post Wyciek oleju Mercedes 207D
WITAM

WYJĄŁEM SKRZYNIE BO BYŁ WYCIEK MIEDZY SKRZYNIĄ A SILNIKIEM.
Po wymontowaniu sprzęgła i koła zamachowego widać wyraźny wyciek z wału.
Problem że te auta nie mają uszczelniaczy na wale od strony sprzęgła.

Czy ktoś wie jak to uszczelnić???


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:15, 11 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mają uszczelniacz tylko tam jest zakładany sznur łojowy,a żeby go zmienić to trzeba wyciągnąć silnik ściągnąć miskę oleju wyciągnąć wał i go zmienisz.A niekiedy trzeba sprawdzić czy nie za bardzo są wybite panewki główne i mają za duży luz i nic nie da sznur łojowy a do tego jak silnik już ma duży przedmuch to będzie gnało olej.


Post został pochwalony 1 raz
Pon 14:44, 11 Lip 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzięki kolego wszystko wiem auto ma na liczniku przekroczone pół miliona km.
Nie warto tego robić jednym słowem chodź pali na dotyk. Kopci trochę na niebiesko. Tak sobie myślałem że trzeba miskę zwalić , nie myślałem że cały motor.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:06, 11 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
karol83 napisał:
Dzięki kolego wszystko wiem auto ma na liczniku przekroczone pół miliona km.
Nie warto tego robić jednym słowem chodź pali na dotyk. Kopci trochę na niebiesko. Tak sobie myślałem że trzeba miskę zwalić , nie myślałem że cały motor.

Możesz próbować jak ściągniesz miskę oleju to zmienisz w misce a w bloku to spróbuj odkręcić częściowo stopy główne wału żeby wał trochę opadł i może wymienisz ten sznur łojowy próba nie szczelba.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:32, 11 Lip 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie warta gra tej roboty za stare auto i za duży przebieg.
DZieki za pomoc temat można zamknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:45, 11 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin