Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wymiana fazatora laguna 2 1.8 jakie blokady ?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wymiana fazatora laguna 2 1.8 jakie blokady ?
Autor Wiadomość
grze693
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post wymiana fazatora laguna 2 1.8 jakie blokady ?
witam
rozrząd wymieniałem nie raz ale nigdy w lagunie z fazatorem

ponoć obowiązkowo są potrzebne blokady wałków i wału bo nie ma klinów -kołków

teraz tak na allegro sa blokady do fazatora chyba ale wał czym się blokuje bo po odkręceniu koła pasowego to kółko pływa nie ma klina itd

dajcie link do blokad kompletnych i jakiś opis jak to poblokować i jak zakładać nowy fazator tj mam zblokowany wałek wał korbowy zakładam koło w jakiej pozycji itd (nie ma ono luzów 5 zębów czy jakoś tak)


pytam bo chce wykonać dobrze robotę a zmieniałem już rozrządy w dieslach i benzynach ale nigdy w lagunie

Na allegro sa zestawy blokad taka blacha z 2 trybami to do kół ale jak zdejmę koła to co z tego że mam zblokowane jak na nich nie ma klinów i na wał niby też jest koło takie ale to wszystko nie ma klinów i tu pytanie jakie są blokady do wymiany całego rozrządu z fazatorem

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:45, 01 Kwi 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
wał blokujesz z przodu silnika takim trzpieniem a co do wymiany kółka jest tam jeszcze jedna blokada oprócz tej do wałków a wymiana prosta tylko musisz mieć tą blokadę zakładasz ją z przodu wałków popuszczasz tą śrubę na torx i później luzujesz kółko ściągasz blokadę wyciągasz kółko później zakładasz nowe koło znakiem do góry jak żeby było na wcięciu w głowicy i zakładasz blokadę z przodu jeśli wszystko pasuje to skręcasz tylko uważaj bo nie wszystkie koła są zblokowane ale łatwo to sprawdzić dokręć je lekko i spróbuj je przekręcić rekom w prawo jak nie pójdzie to ok a jak pójdzie to przekręć je aż stanie popuść i ustaw jak wyżej powodzenia


Post został pochwalony 1 raz
Nie 15:02, 01 Kwi 2012 Zobacz profil autora
grze693
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
kolego już coś czaje czyli reasumując

potrzebuje trzpień do blokady wału korbowego - gdzie go się wkłada czy przy kole pasowym czy zamachowym ?


później potrzebuje jak dobrze czytam twoja odp 2 blokady jedna na tył wałka żeby zblokować wałki

+ ta co mi przysłałeś co się jakoś zakłada na koła tak ??

dobrze wyczytałem że potrzebuje 3 elementy ???


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:56, 02 Kwi 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
blokady wkładasz przy kole zamachowym tam masz torx i odkręcasz tak 3 blokady są potrzebne na wał na wałki ( ta listwa) i to co ci przesłałem jedz może do jakiegoś renault to ci wypożyczą


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:02, 02 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin