Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wymiana końcówki drążka kierowniczego Escort MKVII.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wymiana końcówki drążka kierowniczego Escort MKVII.
Autor Wiadomość
high_pl
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Wymiana końcówki drążka kierowniczego Escort MKVII.
Mam problem z tym elementem. Nie mogę odkręcić końcówki drążka z samego drążka z lewej strony. Chwytam drążek w żabkę ale za chiny nie puszcza końcówka. Teraz zastanawiam się czy obejdzie się bez demontażu całego drążka? Dostęp do maglownicy jest fatalny. Jak ściągnę gumowy mieszek czy samo ściągnięcie końcówki będzie sprawiało jakieś problemy? Z góry dziękuję za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:58, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
natnij boschem w zdluz końcówki. Pamiętaj by nie uszkodzić gwintu na drążku.
ostatnio miałem to w megane!


Post został pochwalony 1 raz
Wto 14:06, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No jasne, tnij, przecież i tak masz ją wymienić, jak masz palnik to podgrzej bo zawsze się tam zasyfi.
A nie masz tam nakrętki kontrującej? Bo jak masz to najpierw ją popuść o gwinty się zacieły i nie odkręcisz inaczej.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:30, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
kamikadze20077
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
mozesz takze popsikac WD40 tylko odczekaj troche az weżre sie i dopiero, czesto pomaga


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:15, 12 Cze 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Mistrzuniu a tam nie ma lewego gwintu czasem? Nakrętka kontrująca nie jest tak jak by nacięta? Bo jeżeli tak to dokręcaj a odkręcisz Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:25, 12 Cze 2010 Zobacz profil autora
high_pl
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
student napisał:
Mistrzuniu a tam nie ma lewego gwintu czasem? Nakrętka kontrująca nie jest tak jak by nacięta? Bo jeżeli tak to dokręcaj a odkręcisz Kwadratowy


Końcówka wymieniona. Miałem już zabierać się do nacięcia ale dzień wcześniej obficie spryskałem odrdzewiaczem i spróbowałem jeszcze raz. Nakrętka kontrująca puściła.

Dziękuję wszystkim za rady.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:18, 12 Cze 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin