Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wymiana paska rozrządu w c15

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wymiana paska rozrządu w c15
Autor Wiadomość
Gość







Post wymiana paska rozrządu w c15
Mam problem wymieniając pasek rozrządu nie wiedziałem iż trzeba wszystkie punkty ustawić. znalazłem tylko dwa to jest na pompie i na wałku a na kole pasowym niema żadnego znaku. Od kolegi mechanika dowiedziałem się (sprawdził w książce), że punkt nie jest na kole pasowym tylko na kole zamachowym z wieńcem, a tam jest tyle dziur, że nie wiem która to, a kolega nigdy nie robił citroena i nie wie. Proszę o pomoc. Co powinienem zrobić? Shocked
Nie 20:20, 26 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
pierwsze co powinienes zrobic to swoje znaki Very Happy
drugie co powinienes zrobic to napisac dokladniejsze dane na temat tego auta rok pojemnosc i cos takiego
trzecie co powinienes zrobic to jesli njiewiesz jak sie za to zabrac to najpierw spytaj jak to zrobic bio teraz to masz problem
czwarta rzecz to wyslij mi mejla to ci podesle opis ze znakami
powodzenia Cool


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:50, 29 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam i dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy mi.
Polak modry po szkodzie własnych znaków nie zrobiłem.
Citroen 1,8 disel rok 1997 Embarassed
Śro 19:15, 29 Sie 2007
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
Sad wiesz chcialem Ci piomuc ale niestety nie zrobie tego tak jak powinienem
ja jestem teraz na wakacjach mam ze soba tylko laptopa w ktorym mam troszke badziewny program i w nim niestety niema c15
wiesz wydaje mi sie ze na kole zamachowym matuje sie taka lapke z zabkami zeby go zablokowac ale gdzie to Ci nie powiem. przepraszam ze tym razen nie moge pomuc


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:16, 30 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam!!
Trudno może ktoś inny da mi radę, ale jak widzisz małe zainteresowanie jest moim problemem.
Pozdrawiam i życzę miłych wakacji, ja już jestem po wakacjach, a byłem z żoną na rybach w Norwegi.
Roman Crying or Very sad Very Happy
Pią 8:51, 31 Sie 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
witam,aby zablokować wal poszukaj otworu w okolicach rozrusznika bo tam się znajduje,jeżeli masz jakiś bolec o średnicy chyba 8mm może być wiertło to sprawa rozwiązana jeżeli znalazłeś pozostałe pozostałe blokad wałka i pompy.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:58, 31 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Czy ten otwór jest na wylot czy wgłębienie?czy muszę demontować rozrusznik?cz wystarczy od dołu zdjąć pokrywę zasłaniającą koła zamachowe?
Pią 23:37, 31 Sie 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
nie ,nic nie trzeba demontować,otworek między rozrusznikiem a blokiem silnika troszkę ciężko jest go tam znalezć dla kogoś kto tego nie robił.bolec wsuwamy przez ten otworek do koła zamachowego.najlepiej ustawić sobie wałek i pompę tak aby pasowały nam blokady lecz ich nie wkładać na razie.wtedy włożyć bolec by zablokować koło zamachowe(dla pewności delikatnie przekręcić wałem w prawo i lewo aż bolczyk wsunie się nam w koło zamachowe i nie będzie możliwości obrócenia wału.potem założyć resztę blokad na wałek i pompę i po sprawie.wyczyść dobrze miejsce pracy paska pamiętaj aby prawidłowo naciągnąć pasek.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:02, 01 Wrz 2007 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Roman Sowiński napisał:
Czy ten otwór jest na wylot czy wgłębienie?czy muszę demontować rozrusznik?cz wystarczy od dołu zdjąć pokrywę zasłaniającą koła zamachowe?
otwór na wylot jest tylko przez blok a w kole zamachowym nie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:05, 01 Wrz 2007 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Roman Sowiński napisał:
Czy ten otwór jest na wylot czy wgłębienie?czy muszę demontować rozrusznik?cz wystarczy od dołu zdjąć pokrywę zasłaniającą koła zamachowe?
otwór na wylot jest tylko przez blok a w kole zamachowym nie jest na wylot


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:09, 01 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Ten otwór jest gwintowany czy gładki bo tych otworów jest tam kilka?
Sob 11:09, 01 Wrz 2007
Gość







Post
Utwór w bloku skrzyni biegów chyba znalazłem on ma średnice około 10 mm
Sob 11:11, 01 Wrz 2007
Gość







Post
Znalazłem ten otwór zrobiłem, założyłem pasek obróciłem wałem i wychodzi że wszystko o.k. jutro postaram się by odpalić maszynę.
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam R.S.
Sob 20:47, 01 Wrz 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
no to fajnie jak się udało znależć otworek,sprawdz jeszcze naciąg paska,domowym sposobem można to zrobić w ten sposób,że na najdłuższym odcinku paska między rolkami spróbować go skręcić mniej więcej o kąt 90 stopni,jeżeli tak jest to jest ok.po uruchomieniu zerknij jak on pracuje,chodzi mi o to czy nie lata od brzegu do brzegu koła na wałku i pompie.ale myślę że będzie ok.pozdrawiam i czekam na relację z uruchomienia maszyny.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:50, 01 Wrz 2007 Zobacz profil autora
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
no to gratulacje
napewno nie zapomnisz juz o tych znakach do kaca swojej kariery
ciesze sie ze kolega ci pomugl
ja rowniez czekam na odpalenie
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:58, 02 Wrz 2007 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
hm,ciekawy jestem czy kolega odpalił autko,tyle się naprodukowalem żeby wytłumaczyć a nawet nie raczył napisać czy się udało.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:22, 04 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam Wszystkich!!!!
Dzięki za pomoc i wyjaśnienia związane ze znakami(zainteresowani wiedzą o co mi chodzi) Cytrynka odpaliła dzisiaj, Silnik chodzi bez zarzutu jak przed wymianą to chyba dobrze zrobiłem.
Jeszcze raz DZIĘKUJE i pozdrawiam jesteście wielcy!!!!!
Karol Laughing Hurra Padam
Wto 21:40, 04 Wrz 2007
Gość







Post
Witam Wszystkich!!!!
Dzięki za pomoc i wyjaśnienia związane ze znakami(zainteresowani wiedzą o co mi chodzi) Cytrynka odpaliła dzisiaj, Silnik chodzi bez zarzutu jak przed wymianą to chyba dobrze zrobiłem.
Jeszcze raz DZIĘKUJE i pozdrawiam jesteście wielcy!!!!!
Karol. Laughing Hurra Padam
Wto 21:46, 04 Wrz 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
no to fajnie że śmiga,pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:52, 04 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin