Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana rozrządu i pompy wody

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:53, 28 Mar 2012    Temat postu: Wymiana rozrządu i pompy wody

W najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu i przy okazji pompy wody. Co prawda w moim modelu pompa wody jest poza rozrządem, ale jak się już demontuje cały przód ...

Do rzeczy. Pod uwagę biorę firmę Contitech jeśli chodzi o pasek, a rolki napinacza i kierunkowa firma INA. napinacz hydrauliczny również INA. Sprzedawca który ma powyższe części w dobrych cenach oferuje również pompy wody SKF oraz Ruville i tutaj mam mały dylemat - czy dopłacać ok. 50zł do SKF? Czy warto?

Co jeszcze potrzebuję zakupić do wymiany rozrządu i pompy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:10, 29 Mar 2012    Temat postu:

Nie napisałeś nawet co to za samochód .

Borygo se kup


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 4:57, 29 Mar 2012    Temat postu:

A4 1.8T (150KM, ANB) z '99. Pasek 153 zębowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szeregowy265
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:24, 29 Mar 2012    Temat postu:

soviet100 napisał:
Nie napisałeś nawet co to za samochód .

Borygo se kup


Dokładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:50, 29 Mar 2012    Temat postu:

Nie ma znaczenia SKF czy Ruvill obie firmy są dobre. Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:58, 29 Mar 2012    Temat postu:

SKF i Ruville jest jak najbardziej ok. INA to troche gorsza połka. Strzelić może każdy, ale z SKF czy Ruville masz przynajmniej czyste sumienie:) Pozdrawiam. Potrzebujesz jeszcze płyn do układu chłodzenia jak pisał kolega wyżej i pytanie jak tam pasek osprzętu ? Jak już robisz....Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:42, 29 Mar 2012    Temat postu:

"Pasek osprzętu"? Co to takiego? Pytałem co jeszcze będzie potrzebne ponieważ gdzieś na forum znalazłem, że ktoś wymieniał jeszcze jakiś termostat.

Ile płynu wejdzie do układu chłodzenia? Z pewnością dokupię koncentratu (Febi), ale nie wiem ile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:38, 29 Mar 2012    Temat postu:

pasek klimy, alternatora... co do płynu to Audi nie zaleca wymiany płynu. Wiec jesli masz wlany oryginał i jest czysty to możesz go łapać i wlac ponownie, a jesli jakis syf to przy okazji mozna by wymienić. NIe mam teraz dostepu do warsztatowego kompa wiec nie powiem Ci ile dokładnie wchodzi ale mysle ze 5litrów na gotowo wystarczy. Termostatu wymieniac nie musisz chyba ze cos z niim nie tak.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Czw 19:42, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:09, 30 Mar 2012    Temat postu:

Niestety nie wiem jak sprawdzić termostat, ale ogólnie to nie ma problemów z temperaturą - jedynie gdy są mrozy to zaświeca się kontrolka na wyświetlaczu komputera (czerwony "pływak") która znika po przejechaniu kilku kilometrów. Dolewałem koncentratu (ok. 0,7l), ale nie pomogło.

Zdecydowałem się na pompę Hepu P518, pasek Conti oraz zestaw rolek i napinacza INA.

Dziękuję i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin