Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana rozrządu w Rover 400

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:25, 03 Gru 2008    Temat postu: Wymiana rozrządu w Rover 400

Mam pytanie jakie są blokady rozrządu w tym samochodzie? Jest to 2,0 diesel rok 99. Jakie jest kołkowanie a jeśli jest jaka jest średnica? Pompy i wału korbowego ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:59, 03 Gru 2008    Temat postu:

robiłem to rok temu nie mogę sobie przypomniec od czego tam jest silnik jakiegos japońca ale niepamietam napisz to ci podpowiem
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:05, 03 Gru 2008    Temat postu:

Własnie też nie wiem naprawiam pierwszy raz ten typ samochodu. Pisz co wiesz:) bo najbardziej mi chodzi o kołek o blokady.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:30, 03 Gru 2008    Temat postu:

zacholere niemoge go skojarzyć japończyki przeważnie mają znaki na kołach tak jest w nissanie rower kooperuje z hondą w chondach jest 20d chyba taki sam jak w mazdzie d comperex 626 tylko te marki królóją w benzynie są napewno znaki na kołach musisz je poszukać zobacz w auto dacie albo w czymś innym jutro zapytam kolegi z zaprzyjażnionego warsztatu robi same mazdy inne chieroglify
to ci odpisze
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:32, 03 Gru 2008    Temat postu:

aha napewno był to model 620 ale to ten sam motor
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:45, 04 Gru 2008    Temat postu:

I jak tam pytałeś sie kolegi ? Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:34, 04 Gru 2008    Temat postu:

WIĘC TAK TO JEST SILNIK OPRACOWANY PRZEZ BMW PRODUKOWANY BYŁ
PRZEZ JAKIEŚ 3 LATA NIGDY NIEBŁ MONTOWANY W BMW BLOKAD TAM NIEMA POWINNY BYĆ KRESKI NA KOŁACH MAM INNEGO KOLEGE I WŁASNIE TO ON MA TAKI SILNIK ROZEBRANY NA WARSZTACIE WTEJ CHWILI JEST W DOMU ALE JUTRO DOKŁADNIEJ MU SIĘ PRZYJŻY ALE NA STO PROCENT SĄ TYLKO KRESKI WSILNIKACH ON JEST BARDZO DOBRY CAŁE ZYCIE PRACOWAŁ NA PRÓBACH I KONSTRUKCIJ SILNIKÓW WSK MIELEC INADAL TAM PRACUJE ROBI Z SILNIKAMI COCHCE JAK MASZ JAKIŚ PROBLEM TO PISZ ŚMIAŁO
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin