Autor |
Wiadomość |
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
zanieczyszczony uklad chlodzenia??Opel corsa A 1.2 |
|
witam . mam corse A 1.2 . wiec tak od pewnego czasu zaczolem nia jezdzic a tak to rok stala. i tak zaczely mi puchnac weze te co ida od zbiornika do bloku silnika a po odkreceniu korka bylo widac jak maleje w oczach. wiec odpalilem silnik bez korka od zbiorniczka i odpalilem silnik. po pewnym czasie wybilo . zgasilem odpalam i po jakism czasie znow i tak 3 razy. woda jzu przechodizla przez chlodnice bo powort przelewal. wiec zakrecilem korek i mowie zobacze co bedzie no ale nic sie nie dzialo weze juz tak nie puchly nawet wiec zgasilem silnik i po malu odkrecam korek zbiornika i slysze jak na 98% w chlodnicy bulgocze. co to moze byc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:42, 19 Lut 2009 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
co pokazuje wskaźnik temperatury ?
|
|
Czw 20:46, 19 Lut 2009 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
do polowy dochodzi wlancza sie wentylator jest Ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:06, 19 Lut 2009 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
sprawdz korek czy dziala i dobrze odpowietrz uklad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:32, 20 Lut 2009 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
korek dobry odpowietrzalem wczoraj na odkreconym korku chodzil i chodzil nagle wybilo oki uruchamiam drugi raz to samo trzeci to samo mowie dobra zakladam korek pochodizl na kroku weze juz nie twardnialy ale jak zgasilem silnik i lekko odkrecale korek to jeszcze mocno bulgotalo kilka razy powtorzylem ta czynnosc i nadal to samo. co to moze byc ?? uczszcelke robilem rok temu ale sam mzoe cos spartoliłem ?? termostat byl tez rok temu nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:58, 20 Lut 2009 |
|
|
Gość
|
odp |
|
to ze uszczelka i termostat był wymieniane to nic nie przesadza pojedz do jakiegoś warsztatu niech ci zrobią test na szczelność głowicy. a jak silnik sie zagrzeje to sprawdź czy dolna cześć chłodnicy jest ciepła ???
|
|
Sob 19:06, 21 Lut 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
a jezeli nagle wybilo to moze termostat zły moze za pozno sie otwiera
|
|
Sob 19:14, 21 Lut 2009 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
bylem u mechanika i mowi ze za wczesnie ze ma niska temerature. mowil tez ze na otwortym korku ma prawo wybic.narazie jest dobrze weze nie twardnieja juz tak bede sprawdzal co jakis czas czy jest zapowietrzony jeszcze. chlodnicy drozna jest ( ciepla cala)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:40, 21 Lut 2009 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
to jest obieg cisnieniowy to powinien byc zakrecony korek, bo przy odkreconym ma prawo robic takie rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:19, 22 Lut 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
nie do końca ma prawo karol.
|
|
Nie 2:12, 22 Lut 2009 |
|
|
IWAN
Młotkowy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
|
|
Jak auto długo stało to jednak uszczelka mogła puścić zwłaszcza jak zamiast płynu była wlana woda. Wystarczy szczelinka mniejsza niz czubek szpilki i bedzie dawało cisnienie na obieg. miałem taki przypadek przez to lewe cisnienie wytwarzała sie w układzie "poduszka powietrzna" i aauto trzeba było ciągle odpowietrzac bo inaczej sie gotowało i wybijało wode. w innym przypadku który miałem było pęknięcie kanału wodnego w głowicy. Zmierz Ciśnienie na cylindrach moze coś sie wyklaruje jak bedzie duza róznica to stawiam na uszczelke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:40, 22 Lut 2009 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
spoko zmierze kompresjetylko powiedz mi bo roznie mowia niektorzy wszystkie swiece wykrecaja a niektorzy pojedynczo i sprawdzaja kompresje dopiero ?? jak to jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:49, 22 Lut 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
wykręcasz wszystkie świece dajesz sprzęgło i pełny gaz.
|
|
Nie 21:25, 22 Lut 2009 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
silnik cieply czy zimny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:36, 22 Lut 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Słuchaj zdania sa podzielone...Jedni mówia na zimnym inni na ciepłym.Mnie uczono na ciepłym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Nie 21:46, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 21:42, 22 Lut 2009 |
|
|
michal_kubek
Mechanior
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
ja tez slyszalem ze na cieplym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:32, 22 Lut 2009 |
|
|
|