Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
zapowietrzonu układ paliwowy?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
zapowietrzonu układ paliwowy?
Autor Wiadomość
Gość







Post zapowietrzonu układ paliwowy?
Mam pytańko. Otóż mam Toyote carine 1988r diesel. wiem że nie powinno jeździć się na rezerwie, no ale ja jestem tylko studentem i przeważnie tankuje za 20, 30 zł max.
Kiedyś wracałem do domu, samochód zaczął mi strasznie szarpać budą po czym zgasł, odruchowo go zapaliłem jeszcze raz no i było wszystko dobrze przez kolejne 5 minut potem znowu szarpało ąż gasło. Przypomniałem sobie że przecież jeźdże na rezerwie i podjechałem na stacje zatankować (wlałem mu lepszego paliwa). no ale dalej było to samo. na drugi dzień w ogóle nie chciał odpalić. Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem no auto już śmigało. było wszytko ok.
Obiecałem sobie że już nie będę jeździł na rezerwie no ale po jakiś 2 miesiącach znowu zabrakło mi paliwa( silnikiem zaczęło szarpać aż zgasł). tym razem już go nie odpalałem tylko poszedłem na stacje z kanistrem. z tego kanistra wlałem do baku odpaliłem i jeździł normalnie. Na drugi dzień nie odpalił za pierwszym razem tylko trzeba było nim trochę pokręcić. no ale się udało-odpalił, przejechałem jakieś 1,5 km (około 5 minut jazdy ) no i to samo, zaczęło szarpać aż zgasł. Było wtedy mroźno (około -12 ). kręciłem rozrusznikiem aż zapalił, trzymałem go na wysokich obrotach i dojechałem na pół sprzegle jakoś na stacje (około 0,5km). Zalałem trochę się zagrzał i nie gasł, tylko szarpał silnikiem. Po krótkim postoju były problemy z odpaleniem.
Moje pytanie jest takie. dlaczego tak się stało?nie przez filtr bo przecież jest praktycznie nowy. zapowietrzony układ paliwowy?
Pon 9:29, 21 Gru 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
maże byc zapowietrzony popuść rurke na wtrysku i kręć silnikiem jak się pojawi ropa to dokręć a po drugie to ja bym zmienił stacje


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:43, 21 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dzięki za poradę. Jak tylko zrobi się trochę cieplej to za to się zabiorę i dam znać czy pomogło. Co do paliwa to mam pytanie: czy zimą na stacjach orlen paliwo jest z jakimś dodatkiem zimowym?
Pon 23:37, 21 Gru 2009
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Powinni dolewać czegos do paliwa aby nie zamarzało ale czy oni wleją jakiś opowiedni specyfik czy zwykły denaturat to tylko wie ten kto to wlał Sad Czy ropa czy waha paliwo chrzczone na każdej stacji w mniejszy badź wiekszym stopniu


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:45, 26 Gru 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin