Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zbyt wysokie obroty na ssaniu.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zbyt wysokie obroty na ssaniu.
Autor Wiadomość
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post Zbyt wysokie obroty na ssaniu.
Hej w końcu uporałem się z komputerem wiec mogłem się zalogowac Very Happy

Ale nieważne. Codziennie rano gdy odpalam silnik ( bez problemów ) obroty na ssaniu rosną aż do około 1500 obr/min . Wydaje mi sie ze to troche zbyt wysoko. Co jest odpowiedzialne za ustawianie obrotów na ssaniuu w gaźniku ? I jeszcze jedno. W obudowie filtra powiietrza była taka plastikowa przepustnica ( niby ) która była sterowana była podciśnieniem. Dzieki temu silnik pobierał albo zimne albo ciepłe powietrze z nad kolektora. I tu pytanie czy owa przepustniczka ma wpływ na ssanie i ogólnie spalanie bo powiem szczerze to on wahy teraz chla jak skurczybyk. Auto i silnik takie jak w moim podpisie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 7:20, 11 Paź 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
UP UP UP panowie poradźcie coś


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:33, 12 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Za obroty na zimnym silniku odpowiada w gaźniku sprężyna bimetalowa schowana w szczelnej osłonie, która jest zanurzona w cieczy chłodzącej silnik. Tak więc wyginanie się tej sprężyny powoduje zamykanie/otwieranie przepustnicy rozruchowej na górze gaźnika. Taka jest ogólna zasada działania gaźnika z automatycznym ssaniem. Nie wiem jak dokładnie to jest w tym modelu VW, ale może istnieje możliwość regulacji wychylenia tej przepustnicy. Prawdopodobnie ta sprężyna zaczyna już ze starości tracić właściwości. Można próbować kupić używaną albo przerobić sterowanie ssaniem na linkę.
Ta przepustnica ma duże znaczenie dla spalania i pracy silnika. W zimne dni silnik powinien pobierać ciepłe powietrze. Spróbuj przynajmniej przy takiej pogodzie ustawić ją tak żeby cały czas pobierał ciepłe powietrze. Pobieranie zimnego powietrza powoduje nawet zamarzanie kolektora ssącego i zgaśnięcie silnika
Wto 9:42, 13 Paź 2009
Gość







Post
Witam! Jaki masz gaznik ?Zenith 2b2? Pozdrawiam.Stefan.
Wto 12:52, 13 Paź 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin