Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem z dieslem

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z dieslem
Autor Wiadomość
Gość







Post problem z dieslem
witam.
mam problem z odpaleniem silnika .jest to silnik 2000ccm od mazdy . Silnik mi się zagrzał i stanoł,świece są w porządku pompa podaje paliwo ,silnik kręci lecz niechce zapalić. Proszę o radę co mogło się stać.
Wto 12:02, 30 Wrz 2008
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
pokrec pan i sprzaewdz czy swiece sa suche czy mokre


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:27, 30 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Co?Swiece zarowe maja byc mokre?
Wto 22:35, 30 Wrz 2008
Gość







Post
Świece są nowe
Śro 10:54, 01 Paź 2008
Gość







Post
Świece były wymienione
Śro 11:19, 01 Paź 2008
Gość







Post
czy możliwe jest że na skutek przegrzania padła uszczelka pod głowicą
Śro 11:22, 01 Paź 2008
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
sory za pomylke Sad (1) . moze tak byc ale ja dopiero zaczynam mechanikowac moze niech sie fachowcy wypowiedza


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:21, 01 Paź 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Moze tak byc,po pierwsze trzeba sprawdzic czy do oleju nie dostal sie plyn z ukladu chlodzenia,mozna to zauwazyc nawet na bagnecie,po drugie czy znacznie ubylo plynu i po trzecie czy podczas krecenia rozrusznikiem nie pokazuja sie w zbiorniku wyrownawczym ukladu chlodzenia pecherzyki powietrza,to beda typowe objawy uszkodzonej uszczelki,choc podobnie jest w przypadku pekniecia glowicy np
Śro 22:28, 01 Paź 2008
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
naj lepiej zmierz cisnienie w celidrach a ale ja bym stawiał na uszczelke pod głowicą albo pierścionki sie zapiekły a to juz wieksza robótka
To temat z 2008 roku! Nie odkopuj starych kotletów


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:38, 13 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
silnik się zagrzał ,przegrzany został? jaką miał w tedy temp. zagotował ci?
Pon 21:18, 13 Kwi 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin