Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
duży problem ze siena

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
duży problem ze siena
Autor Wiadomość
enku
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolski
Płeć: Mężczyzna

Post duży problem ze siena
Witam.mam problem siena 1.6 16V. auto nie trzyma obrotów i świeci marchewka,po podłączeniu pod kopa jest błąd podwójny przekaźnik.dałem nowy i problem dalej jest podłożyłem drugi sterownik dalej to samo,wszystkie masy ok i złącza wszystko czyszczone.i problem jak jest tak jest.proszę o jakieś podpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:06, 26 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Widzę że masz problem od dłuższego czasu już bo jesteś na innych forach z tym problemem,ale masy zbiorowe nie patrz czy są dobre tylko poluzuj śrubę i dokręć,ale masy sprawdzaj też przy odbiornikach żeby nie brały na skróty poprzez inny odbiornik.Ale jak czytałem to wszystkie możliwości przewertowałeś,nie raz jest bardzo mała bzdura a daje popalić.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:57, 27 Lip 2010 Zobacz profil autora
enku
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolski
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego masy były czyszczone papierem ściernym.tylko jest jedna dziwna sprawa nie rozłącza pompy paliwa po zapłonie a powinno na chwile. a na testerze pokazuje napięcie baterii 5,8V na zgaszonym silniku,i jeszcze jest tak jak dam zapłon i zaczyna skrzeczeć ten przekaźnik to wystarczy że odepnę wtyczkę z silniczka od par paliwa i cisza ale marchewka nie gaśnie i obrotów nie trzyma dalej,ani napięcie nie wzrasta.najciekawsze jest to ze napięcie 5,8V a auto pali bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:49, 27 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompka się powinna po czasie wyłączyć a dopiero przy kręceniu rozrusznikiem ponownie załączyć.Weź sobie długi kawałek kabla podepnij pod zacisk minusowy i podłączaj tam gdzie jest masa przy odbiornikach,przekaźnikach może dojdziesz szybciej bo to klei jakiś przekaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:58, 27 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin