Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
przepływomierz

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
przepływomierz
Autor Wiadomość
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post przepływomierz
Witam
Mam taki mały problem robiłem ostatnio turbosprężarkę (wyłą) i po jej zrobieniu (nie wyje) auto nie wchodzi na obroty tak jak kiedyś (chociaż wyła to auto było bardziej zrywne) czy uwalony przepływomierz może dawać takie efekty i co sprawdzić żeby stwierdzić że to na pewno turbina: ciśnienie sprężania, przepływka, ciśnienie na listwie wtryskowej wtryski, czy coś oprócz tego jeszcze coś. Dodam że auto jest mulaste nie ma przyśpieszenia i ma mało mocy przy niskich i średnmich obrotach ten króciec co wychodzi z przepływki (tłoczny) to da się przytkać ręką i to ciśnienie które z tamtąd wychodzi gdzieś znika dopiero tak przy 4500 obrotów pojawia się jakieś ciśnienie. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:55, 19 Mar 2012 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
co to za fura


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:53, 19 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Jakieś błędy ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:54, 19 Mar 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdź na kompie ciśnienie doładowania i jakie błędy później możemy dopiero myśleć


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:48, 19 Mar 2012 Zobacz profil autora
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post
błędów brak co do ciśninenia dołądowania to nie wiem czy coś da się zrobić bo coś mi się zdaje że nie ma takiego czujnika przy turbinie. samochód to opel corsa c 1.3 cdti. turbina jest o bardzo prostej konstrukcji tylko z zaworem nadmiarowym ciśnienia dołądowania może to w tym jest przyczyna.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 6:32, 20 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Na pewno jest jest czujnik doładowania bo musi być .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:05, 20 Mar 2012 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
to moze zle zlozyles i zawor jest lekko uchylony i cisnienie leci do wydechu
brak bledow tlumaczy usterke mechaniczna


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Śro 22:44, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Śro 1:27, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post
też tak na początku myślałem ale to nie ja ją składałem a ten co to robił to zwala powód na coraz to nowe elementy jeszcze jakieś porady może ktoś ma bo ja już z tego wszystkiego doszczętnie zgłupiałem


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:56, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wypnij przepływomierz i zobacz czy jest jakaś różnica jak nie ma to prawdopodobnie siedzi przepływka.Ale sprawdź filtr powietrza i czujnik ciśnienia w rurze ssącej.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:25, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post
Panowie inny tok myślenia - jeżeli nie ma ciśnienia po turbinie to albo uwalona jest turbina albo jest mało spalin jeśli turbina jest dobra to zostaje że jest mało spalin do jej odpowiedniego napędzenia po ich stronie z tego wynika dwa fakty spalin może być mało bo:
a) uwalony przepływomierz
b) uwalonu katalizator
jeśli przepływka jest dobra to zostaje b czyli wszystko jest ok ale spaliny i cały silnik jest tłumiony z powodu zatkanego katalizatora. Jutro napisze czy miałem racje. a teraz kto jest za takim tokiem myślenia. A i tak przy okazji jaka jest sekwencja czyszczenia katalizatora w tym modelu (czy wogóle jest), bo wg mnie komputer co jakiś okres czasu powinien wypalac katalizator.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:38, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Teraz głupoty gadasz .

Co to za różnica czy przepływomierz działa czy nie spaliny i tak lecą . (Przepływomierz na kompie by wyszedł )

Katalizator nie ma nic do tego .

Wypala się DPF a nie katalizator nie myl pojęć .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:51, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
dopalanie jest w modelach wyposazonych w filtr czastek stalych DPF w twoim tego niema
opcja kata jest mozliwa , ale pisales ze przed naprawa turbo moc byla odczuwalna tylo swiszczalo, po jakby slabiej
dlatego przydalyby sie odczyty wartosci 900,2000,3000 rpm przeplywki i cinienia doladowania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Śro 22:51, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Śro 22:42, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A kto zakładał turbo do samochodu? Bierzesz pod uwage nieszczelność w dolocie? Kopci auto? Turbina tam jest strowana podciśnieniowo? Moze przetraty/niepodłączony węzyk podcisnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:27, 21 Mar 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin