Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ĆIŚNIENIE DO WODY

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ĆIŚNIENIE DO WODY
Autor Wiadomość
Gość







Post ĆIŚNIENIE DO WODY
Witam.Mam seata inke 1.9 sdi ,dmucha cisnienie do układu chłodzenia.Wymieniłem tuleje, planowałem blok,głowica była sprawdzana trzy razy i jest ok.Pomózcie jest tylko mały ślad pod for komory za uszczelka.Czy jest możliwe że tam cisnie.Nie wiem jak ta for komora jest montowana.

Nic z Twojego posta nie rozumie.Poprawiłem Ci całego bo napisałes duzymi literami...Bez kropek i przecinków.Proponuje przeczytac regulamin/Tarantula
Nie 12:12, 22 Mar 2009
Gość







Post
sory ale myślałem że to forum mechaników a nie polonistów dzięki.


Sorry Bulas ale gdyby kazdy tutaj wchodził i robił gnój to nie byłoby przyjemnie.Twojego posta nie dało sie odczytac (brak kropek,przecinków)Jezeli prosisz o odpowiedz napisz posta jeszcze raz.Wyjasnij wszystko dokładnie tak jak ma byc.Pozdrawiam.
Nie 12:41, 22 Mar 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a jakie masz tuleje cylindrów może wciskane i są niżej niż blok


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorz1805 dnia Nie 15:45, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie 15:44, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam.Blok był planowany a tuleje wymienione bo zaciagnoł wode były spękane
I leci ostrzezenie...
Nie 17:35, 26 Kwi 2009
Gość







Post
Kolego masz pękniętą głowicę,tak jak napisałeś forum jest dla mechaników,ściąg głowice i podjedź na sprawdzenie szczelności.
Nie 20:03, 26 Kwi 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Napisz to dokładnie przeciez gdyby nie Tarantula ja bym w ogole tego nie przeczytał... Powiedz czy czasem nie przegrzałes silnika? Proponuje jechac sprawdzic szczelnosc cylindrów. Jezeli głowice miałes sprawdzana to mysle ze to moze byc nawet pekniety blok. Moze gdy były te mrozy miałes wode zalana zamiast płynu Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:57, 27 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
temacik moze troche przedawniony ale muszę zgodzić się z kolegą Ptaszkiem jeżeli termostat jest ok. to pęknięta jest głowica ,często się zdaża bo poprostu te silniki maja taką wadę.
Pon 22:26, 27 Kwi 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin