Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Focus 1.8TDDI za duze ciśnienie sprężania...

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Focus 1.8TDDI za duze ciśnienie sprężania...
Autor Wiadomość
Gość







Post Focus 1.8TDDI za duze ciśnienie sprężania...
Witam panowie kto mi umnie wyjaśnić dlaczego mam w Focusie 1.8 TDDI na trzech cylindrach ciśnienie32 bar a na czwartym 42bary jak to wytłumaczyć Ps. sprawdzałem 3 razy manometr sie nie pomylił . A sam sie tak zwiesiłem że mam łeb jak sklep :-D pozdrawiam.
Pon 18:28, 30 Cze 2008
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak dobrze chodzi to w czym problem?
Być może ciaśniej złożony jest cylinder z tłokiem.
Tłok może być źle wykonany - jest wyższy i komora spalania jest mniejsza i przez to ciśnienie jest większe(mało prawdopodobne,ale jak to w mechanice wyjątki się zdarzają).
Wykonanie głowicy też może mieć znaczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:12, 30 Cze 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Ale on nie chodzi dobrze .Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu falują jakby wtryski były zapchane,choć wtryski są nowe a pompa po regeberacji.
Pon 22:47, 30 Cze 2008
Gość







Post
Aha jeszcze jednow tych silnikach wadą jest że kopyto bokiem wychodzi i to właśnie na 4tym cylindrze .sam wymieniałem silnik z taką wadą już 3 razy.
Pon 22:49, 30 Cze 2008
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No to właśnie odpowiedziałeś sobie na pytanie(coś w tych modelach jest wadliwe).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:21, 01 Lip 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
No tak ale jak to realnie wytłumaczyć?
Śro 22:54, 02 Lip 2008
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
To tylko FORD,niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:00, 03 Lip 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
HAHA no tak ale ja już musze do nich przywyknąć jestem na nie skazany. Teraz przyszło mi regeberowaqć pompe i wtryski w tdci . To jest interes polecam.
Czw 22:45, 03 Lip 2008
Gość







Post
Ha! Ten wzrost ciśnienia ma każdy Fokus z tym motorem. Tylko że Twój ma jakieś spore...Teraz to tylko czekać jak korbowód wyjdzie bokiem.
I to właśnie na tym 4 cylindrze. Rozwiązałem tę zagadkę na własnym Fokusie.
edek jest najbliżej z tą komorą spalania.
Poradzę tak. Wyjmij motor, rozbierz i przyjżyj się z bliska na wał korbowy. A jak trochę kumasz to się już dowiesz...Pozdrawiam...
Wto 23:38, 30 Wrz 2008
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

Post
Masz na myśli, że przy nich wał się wykrzywia przy czwartym wykorbienie?? Wtedy tłok szedłby niżej ssąc więcej powietrza, a potem wyżej by wychodził niż fabrycznie i tą większą ilość powietrza sprężałby bardziej powodując spory wzrost ciśnienia...?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:10, 13 Paź 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
nic niejest wadą w fordzie kopyto pokarze bez oleju albo du za kału za na jezdni
Sob 22:57, 22 Lis 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin