| 
 
 
	
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				  Focus 1.8TDDI za duze ciśnienie sprężania... | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    Witam panowie kto mi umnie wyjaśnić dlaczego mam w Focusie 1.8 TDDI na trzech cylindrach ciśnienie32 bar a na czwartym 42bary jak to wytłumaczyć Ps. sprawdzałem 3 razy manometr sie nie pomylił . A sam sie tak zwiesiłem że mam łeb jak sklep :-D pozdrawiam. 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Pon 18:28, 30 Cze 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		
			edek 
			Mechanior 
			 
 
  
			
    			
    				
    				    Dołączył: 04 Lut 2008 
    				    Posty: 164 
    				    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 
    				 | 
    			 
    			 
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    Jak dobrze chodzi to w czym problem?
 
Być może ciaśniej złożony jest cylinder z tłokiem.
 
Tłok może być źle wykonany - jest wyższy i komora spalania jest mniejsza i przez to ciśnienie jest większe(mało prawdopodobne,ale jak to w mechanice wyjątki się zdarzają).
 
Wykonanie głowicy też może mieć znaczenie. 
				    
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Pon 20:12, 30 Cze 2008 | 
		          | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    Ale on nie chodzi dobrze .Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu falują jakby wtryski były zapchane,choć wtryski są nowe a pompa po regeberacji. 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Pon 22:47, 30 Cze 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    Aha jeszcze jednow tych silnikach wadą jest że kopyto bokiem wychodzi i to właśnie na 4tym cylindrze .sam wymieniałem silnik z taką wadą już 3 razy. 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Pon 22:49, 30 Cze 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			edek 
			Mechanior 
			 
 
  
			
    			
    				
    				    Dołączył: 04 Lut 2008 
    				    Posty: 164 
    				    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 
    				 | 
    			 
    			 
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    No to właśnie odpowiedziałeś sobie na pytanie(coś  w tych modelach  jest wadliwe). 
				    
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Wto 21:21, 01 Lip 2008 | 
		          | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    No tak ale jak to realnie wytłumaczyć? 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Śro 22:54, 02 Lip 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			BenyBenito 
			Mechanior 
			 
 
  
			
    			
    				
    				    Dołączył: 31 Sie 2007 
    				    Posty: 262 
    				    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
    				 | 
    			 
    			 
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    To tylko FORD,niestety. 
				    
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Czw 0:00, 03 Lip 2008 | 
		          | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    HAHA no tak ale ja już musze  do  nich przywyknąć jestem na nie skazany. Teraz przyszło mi regeberowaqć pompe i wtryski w tdci . To jest  interes polecam. 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Czw 22:45, 03 Lip 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    Ha! Ten wzrost ciśnienia ma każdy Fokus z tym motorem. Tylko że Twój ma jakieś spore...Teraz to tylko czekać jak korbowód wyjdzie bokiem.
 
I to właśnie na tym 4 cylindrze. Rozwiązałem tę zagadkę na własnym Fokusie.
 
edek jest najbliżej z tą komorą spalania.
 
Poradzę tak. Wyjmij motor, rozbierz i przyjżyj się z bliska na wał korbowy. A jak trochę kumasz to się już dowiesz...Pozdrawiam... 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Wto 23:38, 30 Wrz 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Krystian990 
			Młotkowy 
			 
 
  
			
    			
    				
    				    Dołączył: 03 Paź 2008 
    				    Posty: 51 
    				    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:  
    				 | 
    			 
    			 
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    Masz na myśli, że przy nich wał się wykrzywia przy czwartym wykorbienie?? Wtedy tłok szedłby niżej ssąc więcej powietrza, a potem wyżej by wychodził niż fabrycznie i tą większą ilość powietrza sprężałby bardziej powodując spory wzrost ciśnienia...? 
				    
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Pon 11:10, 13 Paź 2008 | 
		          | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		
			Gość 
			 
			
  
			
    	    
    	     
			
		  
		 | 
		
			
				   | 
				    | 
			 
			
				
				    
				    nic niejest wadą w fordzie kopyto pokarze bez oleju albo du za kału za na jezdni 
				    
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Sob 22:57, 22 Lis 2008 | 
		         | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
		 | 
	 
	  |