Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z silnikiem lt 35 2,5 tdi 2004r

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z silnikiem lt 35 2,5 tdi 2004r
Autor Wiadomość
Oliwier
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Post Problem z silnikiem lt 35 2,5 tdi 2004r
Witam serdecznie na forum po pięciu latach nieobecności gdzie otrzymałem fachową pomoc w naprawie mojego lt 35. Aktualnie podobny problem do rozwiązania jak poprzednio: pękł pasek rozrządu na wolnych obrotach, głowica do planowania, jeden zawór wymieniony, przed założeniem głowicy ustawiłem koło zamachowe na znak wałek rozrządu szczelina na głowicę, złożyłem. Wcześniej ustawiłem pompę na znak i mocno wkręciłem śrubę blokującą pompę nie ściągając podkładki i na nieszczęście zapomniałem jej wykręcić, jeszcze jeden błąd to przecięcie kabelka, który idzie do ostatniego wtrysku gdyż nie mogłem znalezć spinki - jest zlutowany. Odpalam silnik z zablokowaną pompą i bardzo ciężko kręci, dopiero po chwili załapałem o co biega, odkręciłem śrubę blokującą i ponawiam próbę odpalenia bez kontroli znaków - nie odpala. Aktualnie wygląda to następująco:
koło zamachowe ustawione na znak, wałek na znak, pompa nie na znaku przesunięta ok 1/4 odpala elegancko ale stuka coś niemiłosiernie jakby w głowicy ale głowy nie dam. Proszę kolegów o pomoc i proszę nie wyżywajcie się na mnie za takie błędy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:06, 26 Sie 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Uszczelka pod głowicą ma odpowiednią grubość? ustaw jeszcze raz rozrząd bo chyba tłoki uderzają o zawory i słychać stuki.Znajdź odpowiednie znaki a jak nie to wykręć wtryska pierwszego cylindra włożysz coś i podciągniesz tłoka do GMP i znajdziesz odpowiedni znak na kole.Jak będzie wszystko dobrze ustawione to odpal tylko nie gazuj niech chodzi się szklanki odpowietrzą i będzie OK.
http://www.umserwis.fora.pl/mechanika-pojazdowa,2/dobre-podpowiedzi-dotyczace-wymiany-rozrzadu-2-5-tdi-vw-t4,3857.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 21:26, 26 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Śro 20:37, 26 Sie 2015 Zobacz profil autora
Oliwier
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzięki za podpowiedz z wtryskiwaczem okazało się, że rozrząd był faktycznie zle ustawiony. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:54, 27 Sie 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin