Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobre podpowiedzi dotyczace wymiany rozrzadu 2.5 tdi vw t4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:46, 05 Paź 2010    Temat postu: Dobre podpowiedzi dotyczace wymiany rozrzadu 2.5 tdi vw t4

Witam tak jak napisałem w temacie przyszło mi wymieniać rozrząd w tym o to modelu może mi ktoś podpowiedzieć na co mam szczególnie uważaćSmile dodam ze już wszystko rozebrałem a co do zgrania znaków na owym sprzęcie to pompa wtryskowa była przestawiona o ząbek ,ale ponoć tak większość mechaników robi i przyspiesza zapłon bo później jest problem z wyregulowaniem tego sprzętu samochodzik ma przejechane 280 tys

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:59, 05 Paź 2010    Temat postu:

Drgnięcie o 1mm przy TDI robi dużo a ty mówisz o jednym zębie? tu masz schemat;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:40, 05 Paź 2010    Temat postu:

tez mam ten schemat w ksiazce tzn troche inny, ale rozni sie tym ze punktu 6 nie ma zanaczonego znaku w tej ksiazce. a punkt 4 ma troche inny obrazek i kolo pasowe jest mocowane dodatkowo na 4 sruby zreszta nie ma na nim zadnego znaku..kisazke to auto data gdy zgrywalem punkty to mi za kazdym razem wychodzilo ze pompa jest przestawionao o zabek

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zipero dnia Wto 20:42, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:02, 05 Paź 2010    Temat postu:

6 to koła pasowe a może być inne niż u ciebie a 4 to otwory do ustawienia wału u ciebie jest u samej góry a w LT jest z boku właśnie jak ta 4 pokazuje.
Napisałeś silnik 2.5TDI zbyt ogólnikowo bo nie podałeś kodu silnika a to się tym rożni ale zakładanie paska jest tak samo.Początek wtrysku jest inny do danego kodu silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:02, 06 Paź 2010    Temat postu:

Wychodzi na to ze u mnie tez jest z boku pod ta zaslepka ustawienie walu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lacoste80
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Gru 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:16, 20 Gru 2012    Temat postu:

Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
A dokładnie na ten zegar to jak ustawić początek wtrysku.Korzystałem z opisu ale coś poszło nie tak.
Mierząc od wierzchołka krzywki ma być 0.55 czy od podstawy?
Ja ustawiłem wał na znak,pompe na znak(centymetr w prawo patrząc od przodu bo się mijało z krzywką jak było centralnie na znakach)wkręciłem czujnik i kręciłem pompą w prawo aż zatrzywała sie wskazówka.Wyzerowałem czujnik i kręciłem w lewo od tego zera (czyli od podstawy krzywki) o 0.55 mm.No i lipa zapala od strzała jak ciepły i nawet nie kopci moc też ok ale z rana to masakra.Łapie ale ciężko i dymi na biało aż do zagrzania.Czyli ewidentnie zły początek wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3640
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:55, 20 Gru 2012    Temat postu:

Jak ustawiłeś wał i pompę na znaki wkładasz zegar w pompę kręcisz silnikiem w lewo i patrzysz w której chwili przestaje ci iść wskazówka od zegara,ustawiasz na zero i kręcisz silnikiem w prawo ze wskazówkami zegara aż do znaku na wale i odczytujesz wskazania na czujniku i musi być 0.55 mm.Jak mało kołem do przodu jak za dużo to do tyłu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 21:29, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin