Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
pamiętaj pierwsza krzywka na wałku rozrządu do góry i wtedy wkładasz płaskownik na koniec wałka w wycięcie i masz górę zablokowaną pompę wtryskową blokujesz w jednej pozycji trzpieniem 15mm. pamiętaj pompa wtr. pasuje tylko w jednej pozycji!!!!!! w. korbowy ustawiasz tak w skrzyni na obudowie sprzęgła masz okienko i na kole zamachowym masz kreskę i na obudowie od sprzęgła ustawiasz na zero i zakładasz pasek napinasz tak żeby ci się na napinaczu pokryły strzałki. kręcisz ręcznie!!!!!! dwa obroty za wał korbowy i blokujesz tak jak wyżej napisałem jeśli pasuje odpalasz jeśli nie przestawiasz ok? proste i jak dokręcasz głowicę to odpowiednim momenetm
tu masz na wszelki wypadek momenty dokręcń do głowicy
Etap 1 40(Nm)
Etap 2 60(Nm)
Etap 3 90(°)
Etap 4 90(°)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zubi1990 dnia Śro 19:14, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach