Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
SAAB 93 2.2 TiD 2001r 115KM BRAK MOCY CHEK

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
SAAB 93 2.2 TiD 2001r 115KM BRAK MOCY CHEK
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post SAAB 93 2.2 TiD 2001r 115KM BRAK MOCY CHEK
Witam.
autko jak wyzej na zimnym silniku pracuje dobrze jak zlapie temperature mozna butowac do spodu i auto jezdzi wzorowo ale czasem na wolnych obrotach zapala sie CHEK i auto niema mocy. Kody bledu P0400 i P1173. EGR wymieniony na nowy,vacum nowe bo stare plywalo w oleju, przewody podcisnien wszystkie wymienione, zawor egr podminialem z takiego samego saab-a jezdzacego tylko 125KM i dalej to samo, zostala mi jeszcze instalacja do przejzenia w poniedzialek.
Moze ktorys z kolegow ma jakis inny pomysl?
Dziekuje pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Sob 15:16, 19 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Sob 15:10, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
P0400 EGR flow malfunction - awarii zasilania
P1173- manufacturer contrl fuel air metering - producent contrl paliwa pomiar powietrza


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:20, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli sprawdzic zasilanie zaworu EGR no i przeplywke ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:42, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak,tylko miernik i jedna końcówka żeby była ostra i wkujesz się w przewód przed wtyczką i prześwietlisz tak wtyczkę,bo najczęściej łamie się w środku izolacji i niby jest cały a nie ma przejścia.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:51, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wielkie dzieki w poniedzialek dam znac.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:01, 19 Sty 2013 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam.
Przyczyna bledow w saabie byla przeplywka. Po wymianie auto smiga jak dawniej.
Dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:10, 21 Sty 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin