Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skoda Octavia 1.9 TDI 00r

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:41, 14 Mar 2012    Temat postu: Skoda Octavia 1.9 TDI 00r

Klient wrócił i mówi że moc mu się traci . Więc podpinam pod kompa i przeładowanie turbo wychodzi (podciśnieniowa n75 dobra ) więc generalnie turbo nowe mu zaproponowałem zgodził się . właśnie wyjąłem stare turbo i luz na wirniku jest bardzo duży do tego łopatki od piasku powycierane .

Teraz pytanie jak wymienię turbo powinno być normalnie auto żyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:56, 14 Mar 2012    Temat postu:

A jaki jest luz? wzdłużny czy poprzeczny jak patrzysz bokiem na turbinę, w sensie jak chwycisz za wirnik to ma luz na boki a wzdłuż nie? Bo generalnie turbiny muszą mieć luz a wzdłużnego nie mogą.
Wydaje mi się że trochę pochopnie chcesz wymienić te turbo.
Opisz w jakich sytuacjach auto traci moc.
Po Twoim poście wnioskuje że nie ma błędów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:05, 14 Mar 2012    Temat postu:

Błąd przeładowania turbo jest .
Luz jest na boki bardzo duży zresztą tam gdzie zawsze kupuję turbo tam też regenerują to chłop powiedział że dużo za dużo jest i się to może rozlecieć . Wirnik jest też od wyszczerbiony trochę bo filtra powietrza nikt długo nie zmieniał .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:11, 14 Mar 2012    Temat postu:

Nie no skoro gość od turbin ją oglądał to z czystym sumieniem możesz ją wymienić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:22, 14 Mar 2012    Temat postu:

poza tym zapomniałem dopisać że wole ją klientowi wymienić niż później silnik remontować jak wirnik się rozleci i poleci do komory spalania co wiadomo czym się kończy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:22, 14 Mar 2012    Temat postu:

Sprawdź sobię też drożności rurki smarującej turbo. Czasem przez nią lubią być nowe problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:02, 14 Mar 2012    Temat postu:

tzn przekręcić silnikiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 1:30, 15 Mar 2012    Temat postu:

a chcesz to potem sprzątać?? Niby mozna cos podstawić, ale lepiej chyba wykrecić tą rure i inaczej sprawdzić. Co do turbiny mechaniczne uszkodzenie - pewnie ze do wymiany nie ma zmiłuj, ale przeładowanie moze być zwiazane z innymi rzeczami. Jesteś pewien ze N75 odcina? Sztanga pracuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:35, 15 Mar 2012    Temat postu:

N75 dobry . Zobaczę jak jutro wsadzę nowe turbo .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:34, 15 Mar 2012    Temat postu:

tylko nie zapomnij wymienić oleju i filtra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:52, 15 Mar 2012    Temat postu:

Wymieniłem 4 dni temu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin