Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przerywajaca turbina/szarpanie

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:28, 01 Lut 2012    Temat postu: przerywajaca turbina/szarpanie

auto vw lt35 2,5tdi 80kw
problem tkwi gdzies od strony turbiny tak mi sie wydaje.objawy to czasami szarpniecie 2-3krotne lub przy rownej jedzie predkosc nagle zaczyna spadac o 5km/h i nagle jest znow przyspieszenie.
czasami turbo wogle potrafi sie nie wlaczyc np przy redukcji i wyhamowaniu silnikiem po dodaniu gazu praktycznie stoi w miejscu.
turbina jakby delikatnie gwizdze niekiedy(piszczy) w niektorych progach obrotowych.
wymieniony zostal przplywomierz,gdyz tez byl uszkodzony i auto odzyskalo moc.podmieniony zostal zawor n75 ale problem pozostal.
co mozna jeszcze sprawdzic? nieszczelnosci raczej wykluczam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:55, 01 Lut 2012    Temat postu:

Czujnik ciśnienia atmosferycznego bądź zawór podciśnieniowy który steruje turbiną .
Ostateczność turbina na stół do specjalisty i niech sprawdzi co się z nią dzieje .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:31, 01 Lut 2012    Temat postu:

zawor podcisnieniowy n75 wymieniony
a czujnika cisnienia atmosferycznego to tam nie ma raczej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Śro 22:32, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:06, 01 Lut 2012    Temat postu:

Złap za wirnik i zobacz jaki jest luz na wirniku może już się kończy turbo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:50, 02 Lut 2012    Temat postu:

Sprawdź jak chodzi zawór przy turbinie . Generalnie miałem podobnie do Ciebie z tym że turbo przestawało działać przy pewnych zakresach ( Mam komputer i jeździłem z autem i parametry czytałem ) turbo wymienione i problemy się skończyły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:50, 02 Lut 2012    Temat postu:

sztanga chodzi???? Nie przeładowuje w jakims zakresie obr? Sprawdzałeś vagiem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:03, 02 Lut 2012    Temat postu:

auto jutro wstawiam na warsztat i napisze o rezultatach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:58, 10 Lut 2012    Temat postu:

dzisiaj wyjalem filtr powietrza i bylo dobrze.szarpanie ustalo calkowicie ale po przejechaniu 40km bardzo zwawym tempem:) gdzie auto ladnie sie wkrecalo na obroty nagle podczas przyspieszaniu przy dochodzeniu do 100 stop i utrzymuje stala predkosc bez szansy rozpedzania do wiecej nop chyba ze z gorki.
jutro zaloze filtr ale cos jest chyba nie tak....na zimnym po ostygnieciu jest ok a po poelnym nagrzaniu wlasnie tak sie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:00, 12 Lut 2012    Temat postu:

a może pompa wtryskowa nie wydala polej pompę wodą jak występuje problem podpinałeś pod kompa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 13 Lut 2012    Temat postu:

na komputerze nie wykazuje zadnych bledow.
wczoraj w celu przepalenia turbiny przejechane zostalo jakies 20km na obrotach rzedu 3500-4000 i zostal zalozony swiezy filtr powietrza.dzis problem nie wystapil.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin