Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
alternator polonez atu 2001rok

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
alternator polonez atu 2001rok
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post alternator polonez atu 2001rok
witam mam problem z kontrolka mianowicie auto chodzi na wolnych to kontrolka ładowania nie świeci, ładowanie jest ok następnie na wyższych obrotach ładowanie jest ok ale żarzy sie kontrolka Shocked

wygląda mi na diodę ale czy idzie sprawdzić diody bez wyciągania alternatora i rozlutowywania ich?????

na rożnych forach było to opisane ale nigdy nie bylo pełnej i jasnej odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:54, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Diody idzie sprawdzić bez rozlutowania ich ale altka musisz wyciągnąć.
A sprawdzałeś jakie daje ładowanie? Bo może regulator wariuje i na niskich obrotach niedoładowywane, stąd świeci się kontrolka. Sprawdź też kable czy nie są pourywane/poprzecierane.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:37, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak nie sprawdzisz musisz rozebrać,ale do Poloneza jest cała kostka z tymi diodami wzbudzenia.Ja nie raz rozlutowuję żeby sprawdzić ale diody główne,a diody wzbudzenia nie bo sprawdzisz (albo drut albo przerwa) A najlepiej cały mostek prostowniczy bo z niektórymi trudno ładu dojść.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:47, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego student
pisałem ze na podwyższonych obr zarży się


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:13, 13 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
To mogą być też szczotki. Wyjmij szczotkotrzymacz i sprawdź ich długość. Najpierw sprawdź napięcie ładowania, bo to jest najprostsze.
Śro 9:34, 14 Kwi 2010
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
wiem szczotki i regulator ktos wymienił dzis koles podjechał i ładowanie bylo 13,4 przy do gazowaniu wchodziło do 14Vale gdy włączył wszystkie odbiorniki to ładowanie spadło 13.5V na obrotach i sie zakopciło z niego.
Wiec go wy-jolem i ujrzałem spalone diody!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:43, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin