Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Fiat seicento 900 - 1999 r.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Fiat seicento 900 - 1999 r.
Autor Wiadomość
Gość







Post Fiat seicento 900 - 1999 r.
Fiat seicento 900 - 1999 r. Zapala za 2 a nawet za 5 razem. Może to wina intalacji gazowej, bo nawet w czasie jazdy gaśnie silnik na wolnych obrotach. Jeden eletromechanik mi powiedział, że końcówka mocy w komputerze od silnika jest uszkodzona, a drugi że komputer od instalacji gazowej - nie wiem co mam robić.[/b]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 9:38, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pią 18:44, 06 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Sprawdz zapłon(Przewody,cewke,świece)Sprawdz czy rozrusznik jest ok,Czy wszystko jest podpięte jak należy.Kiedy przekręcasz kluczyk to rozrusznik kreci?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 1 raz
Pią 19:58, 06 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
rozrusznik jes ok. aumulator jest nowy.
Sob 17:50, 14 Mar 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a kable i świece


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:57, 14 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
kable i świece nowe (NGK)
Nie 13:15, 15 Mar 2009
Gość







Post
u kumpla w seiczku są identyczne objawy jak ty napisałeś tylko, też nie chce zapalać w momencie gdy auto nie chce zapalić traci się iskra też nie wiem co z tym zrobić. zastanawiałem się jeszcze żeby wymienić czujnik obrotów wału ale nie mam pojęcia czy to coś pomoże.
Nie 13:18, 15 Mar 2009
Gość







Post
Jeżeli traci iskierke to czujnik albo ceweczka. Z czujnikiem tak bywa ze zanim padnie całkiem to bedzie swirowac. sprawdz dokładnie wtyczkę od czujnika moze byc luźna albo zasniedziała.
Wto 22:47, 17 Mar 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin