Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
różnica w instalacji silnika automat a manual

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
różnica w instalacji silnika automat a manual
Autor Wiadomość
Gość







Post różnica w instalacji silnika automat a manual
mam problemik mały z instalacja silnika w citroenie jumper 2,8 HDI 2005r
jest to auto z automatyczna skrzynią biegów podczas stłuczki autko sie zapaliło i spłoneła częściowo instalacja na silniku kupiłem instalacje do takiego modelu ale ze zwykłą skrzynią no i jest problem jeśli ktoś może mi pomódz i podpowiedzieć jaka jest różnica to bardzo prosze
Czw 20:59, 10 Wrz 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem ...
w automatycznej skrzyni b. znajdują się zawory elektromagnetyczne sterujące przepływem oleju przez magistrale w zalerzności od biegu na którym skrzynia się znajduje,mogą być jeszcze czujniki obrotów skrzyni
wiązka z skrzyni idzie do sterownika który z kolei jest połączony z sterownikiem silnika itd.
jeżeli masz instalacje pod skrzynke manualną to morze ci brakować paru kostek a inne będą luzne


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:26, 10 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
witam dzieki za odpowiedz no własnie ta jedna kostka narobiła mi juz bałaganu no i czeka mnie malutka przeróbka tylko jeszcze kawałeczek schematu by sie przydał no bo kiedy go chciałem odpalic to nawet nie chciałzakrecić no to jeden kabelek w kostce zmostkowałem z drugim no i odpala ale na każdym biegu a to już spedza mi sen z powiek może masz jakiś pomysł bo mnie sie kończą
Pon 20:57, 14 Wrz 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
rozumie że przy próbie rozruchu gdy niechciał kręcić dzwignie biegów miałeś na P lub N
czujnik powinien być przy dzwigni
jutro postaram się coś załatwić z tym schematem


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:18, 14 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
witam dźwignia była w połorzeniu N bo jak twierdzi właściciel tylko w tym połorzeniu odpalał przed spaleniem kwestia jest taka że teraz odpala na każdym biegu a to już jest nie tak jak powinno przy tej instalacji którą mam teraz jest taka kostka trzy pinowa dla której na tym silniku nie ma miejsca no i przy wtyczce głównej pare kabelków jest inaczej jutro bede z tym walczył no i dzieki za pomoc jak coś znajdziesz to przyslij dostep do netu mam na warsztacie

pozdrawiam
Wto 21:08, 15 Wrz 2009
Gość







Post
dzisiaj sie okazało że jeszcze skrzynka bezpieczników sie podtopiła ale od środka no i chyba to bedzie przyczyna tych wariacji ale każdą podpowiedz wezme pod uwage jutro giełda to śmigam i myśle że to już wszystko
Śro 20:48, 16 Wrz 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin