Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wariujacy obrotomierz plus lamka oleju

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wariujacy obrotomierz plus lamka oleju
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post wariujacy obrotomierz plus lamka oleju
Witam.
zmienilem dzis zegary w golfie iii 1.9 d na egary z iii 1.9td i obrotomierz wariuje obraca sie nawet o 360 stopni chodzi jak chce i mryga kontrolka oleju.czy problem lezy w zegarach


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:31, 23 Sie 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A czy jeszcze brzęczy brzęczyk na zegarach?I brak ciśnienia oleju może.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:49, 06 Paź 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
a podpioles pozniej kompa i wykasowales bledy----czy nie????


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:11, 07 Paź 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ja bym stawiał na zegary.. Dzieje sie tak na odpalonym silniku czy juz przy przekreceniu kluczyka na zapłon?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 3:23, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
witam.
Problem lezal w zegarach,gdyz byly blednie opisane jako od diesela a okazalo sie pozniej po sprawdzeniu numeow ze to zegary od gtd i wiadomo inne cisnienie i inna kalibracja zczytywania obrotow i stad takie wariactwa.
teraz juz zalozony odpowiedni licznik zgodnie z numerami z etki i wszystko dziala jak powinno.
problem rozwiazany do zamkniecia.dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:43, 08 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin